Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Varehoteller i Sverige og Danmark

mra

Active Member
Jeg diskuterte saken med en kompis i Danmark for noen uker siden (han driver også nettbutikk), men han hadde ikke umiddelbart hørt om noen tilbydere av lagerhotell for mindre nettbutikker, men det bør vel finnes?
 

mra

Active Member
jeg kjenner noen stykker - men noen av dem tar bare kunder inn med 500+ ordre per måned :)

Overveier å lage noe tilsvarende lettbutikk i Danmark - vil ikke være mulig å gjøre det helt på samme måte

Jepp, de jeg har vært borte i har også hatt et krav om min. 25 ordrer pr. dag i snitt og de har forøvrigt hatt en fastpris i bunn som effektivt har gjort dem uaktuelle for mindre butikker uansett.

Jeg har faktisk et landsted i Danmark, med en svær låve som relativt greit kunne bygges om til et frost- og fuktfritt lager. Ikke super sentralt, ca. 20 minutter fra motorveien og 1,5 timer fra København, men fremdeles en grei plass for en type tjeneste tilsvarende lettbutikk.no
 

mra

Active Member
Tør man spørre hvor i Danmark? Svar gjerne i PM hvis du ønsker ...

Jeg bor nemlig også rundt 1,5 time fra Kbh ...

Det er ingen hemmelighet :). Det er på Falster, ikke langt fra Marielyst hvis det sier deg noe. Jeg bor der ikke fast og bruker ikke stedet noe særlig da vi også har et sommerhus i nærheten med mye bedre standard. Tanken har vært å en gangmed tiden få modernisert stedet og kanskje bo der fast når jeg en gang blir gammel.
 

KIA

Medlem
Jeg har overhodet ikke peiling på hva jeg prater om, men jeg vil anta at konkurransesituasjonen i fraktbransjen i Danmark er en viktig grunn. Det er knallhard konkurranse på levering av pakkepost, det er nesten slik at du nå kan få sendt 20kg. fra den ene enden av landet til den andre for en femtilapp.
Hehe... man må betale dopptelt mer for Service Pakke i Norge. Lurer på ke ær grunnen?!
 

NordicIQ

Medlem
Hvorfor ikke ?

Som mra ganske riktig skriver, så er det blandt annet grunnet helt andre fraktpriser i Danmark. En del av vårt konsept går jo på at vi ved å samle mange små nettbutikker kan få en bedre fraktavtale og dermed gjøre at det ikke koster mye mer enn å sende pakkene selv.

Uansett, så går jeg litt med tanker om å se hva som er mulig å gjøre - Dette også for å få en veldig fin synergi effekt for de norske nettbutikker som ønsker å komme ut i Europa
 
Topp