Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Varelagerstyring for nettbutikk

KIA

Medlem
Hei folkens fra nettbutikkforum,

Etter mitt spørsmål ang varelagerstyring har ikke fått noen tilbakemelding på en annen gruppe, legger jeg spørsmålet mitt inn på denne gruppen. Kanskje det passer mer her, fordi nettbutikkeierne bør ha et eller annet verktøy for varelagerstyring.

Jeg letter etter et verktøy for varelagerstyring med de følgende MUST funksjonene:

-Import grensnitt for å legge inn produkter, salg, etc. (minst Excel import)
-Vedlegg funksjon for transaksjoner både innkjøp og salg
-Man skal kunne legge tilleggskostnader både på innkjøp og salg
-Rapport på salg, innkjøp, varebeholdning, overskudd, etc.

Noen anbefaling?
 

Stoppet

Banned
Med en løsning som er så avansert som du skisserer kan det virke nærliggende at du må få noen til å lage det. Hvis du gjør det og den funker for woocommerce, så gi gjerne et hint :)
 

KIA

Medlem
Med en løsning som er så avansert som du skisserer kan det virke nærliggende at du må få noen til å lage det. Hvis du gjør det og den funker for woocommerce, så gi gjerne et hint :)
har sett litt på inFlow. Den kan klare alt som jeg trenger, men den har ikke noen grensesnitt til nettbutikker. Man kan bare importere varer, kunder, salg via Excel. Så det blir litt tungvint å bruke den.
 

HPF

Medlem
Bruker ingen her noen verktøy for varelagerstyring?!
Jeg bruker ikke noe dedikert verktøy for lagerstyring. God logistikkfunksjonalitet, jeg har 2000+ forskjellige produkter og ofte flere leverandører pr. produkt, var viktig for meg når jeg valgte system så jeg landet på Mamut One Enterprise og er stort sett fornøyd med det.

Jeg ser på nettbutikk som en av flere salgskanaler og har aldri hatt hverken behov eller ønske om å bruke nettbutikken til fakturering, lagerstyring, frakt etc., den er der kun for å "samle inn" bestillinger.

Vet ikke hva du mener med "Vedlegg funksjon for transaksjoner både innkjøp og salg" men de andre ønskene dine burde oppfylles.
 
Topp