Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Varemottak av større varer i Oslo, for videre distribusjon

Gullak

Medlem
Som overskriften sier.
Jeg trenger en plass der det kan leveres møbler fra direkte utlandet (mest danmark)
For videre sendinger til resten av landet. (det meste sør for Trondheim)

Jeg synes det er HELT teit at varene blir sendt opp til min butikk i Trondheim, for at jeg skal sende dem ned til Østlandet igjen. Ikke bra for miljøet, eller leveringstidene.
Så lurer på om noen har tips om en samarbeidspartner jeg kan bruke på frakt og mottak av varene, som kan gjøre dette på en ryddig måte.

Har vært i samtaler med Bring Alfaset, men ting går så innmari tregt, virker ikke som de har lyst på mer arbeid..

Er det noen som gjør tilsvarende allerede, og kan dele noen tips?
 

Stoppet

Banned
Hør med denne karen. Han eier og driver Møbeldeift Logistikk AS og fraktermøbler over hele Sør-Norge så vidt jeg vet.
 

NordicIQ

Medlem
Du har jo lagerhotell på østlandet som Colliflow, Tingberg (virker som Tingberg rebrander nå til snap-pack) og Lettbutikk.no (som er/har vært aktive her på forumet)

Har god erfaring med Colliflow, ingenting å klage på utenom småputt. Tingberg/Snap-pack har vi ikke testet ei heller Lettbutikk.no.


Har vært aktiv her på forumet tidligere ja - Det er har vært en del jobbing de siste året, så begrenset med hva forum-tid der har vært.

LettButikk er kommet veldig langt, siden vi startet for 2 år siden - 2017 endte vi med å omsette for rundt 5mill og forventer å komme en god del over 10mill i år.

Ikke sikker på om denne type oppgave vil passe inn ved oss, men tag gjerne kontakt og fortell litt mere om hvordan du tenkte dette skulle gjøres, så kan vi se på det :)

Som en liten tilføyelse kan jeg fortelle at vi arbeider på å åpne lager nummer 2, vi er på banen med veldig mange ting som f.eks sameday delivery i store dele av landet samt andre ytelser som kundesupport, frakt løsninger og mye mer. :)
2018 blir interessant hos oss i LettButikk.
 
Topp