Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Veldig bra med en representant for Tradedoubler her på forumet

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg lever av å være affiliate, og har ingen andre inntekter. Jeg har tenkt meg ned på trygdekontoret flere ganger for å bla i kulørte brosjyrer og finne en stønadsordning som passer for meg, men jeg har rett og slett ikke tid. Så jeg baserer meg i hovedsak på Adsense og Tradedoubler som hovedinntektskilder.

Den store skrekken er å bli avstengt fra disse affiliateprogrammene. Plutselig og uten forvarsel kan det ligge en e-post som forteller at "din konto har blitt avsluttet på grunn av at eieren har en uønsket forretningsmodell og/eller er i strid med våre retningslinjer". Worst case scenario. Kanskje jeg måtte ty til en vanlig jobb?

Derfor er det veldig beroligende å ha en representant for Tradedoubler her på forumet (Mats@TD). Jeg setter utrolig pris på det.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Er enig med deg at det er kjekt å ha representanter fra forskjellige affiliate programmer på et forum. Når det er sagt bør man også som affiliate være obs på at det meste kan hende og derfor ikke "putte alle egg i samme kurven".

Selv bruker jeg 3-4 forskjellige affiliate program innen mainstream. En 50 talls innen adult. Jeg bruker 7 forskjellige hostingfirma for mine sider og 4 forskjellige 3.de parts betalingstjenester (om man ser bort fra de sponsorer som har en egen betalingsløsning).

Å miste sin hovedinntekt grunnet at en internett tjeneste går ad undas blir rett og slett for dumt.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ja, Mads skal vite at vi setter stor pris på at han er her! Jeg håper sjefen hans ikke blir forbannet om han henger litt her inne i jobbtiden, for det er jo høyst relevant til jobben hans da veldig mange av kundene faktisk henger her inne!

Det er morsomt å få servert nyheter om TD fra Mats, lære mer om TD og Mats har mulig til å gi tilbakemeldinger til TD utifra hva vi diskuterer her inne. Kanskje lettere og bli hørt da : )
 

Mats@TD

Medlem
Flott at dere setter pris på det :) Jeg setter pris på å være her også.. Er alltid veldig verdifullt å få feedback direkte fra dem man arbeider med daglig. Mitt ansvarsområde hos TradeDoubler er affiliates og det å være der affiliates er, er absolutt en del av det arbeidet.

Alle tilbakemeldinger og informasjon som jeg får, bringes selvsagt videre i TradeDoubler. Vi lever av å ha fornøyde affiliates. Bare ta kontakt med meg på PM når som helst hvis dere har spørsmål eller noe annet dere lurer på. Jeg skal prøve å komme tilbake til dere så raskt som mulig.

Jeg har etterhvert tenkt å legge ut noen tutorials til litt mer avanserte TradeDoubler funksjoner etterhvert - håper dette er noe dere også er interessert i.
 
Topp