Velge Visma eAccounting eller Tripletex ?

En tråd i 'Økonomi, regnskap og administrasjon' startet av Bayliner245, 21 Jan 2017.

  1. Bayliner245 New Member

    Innlegg:
    11
    Må velge nytt regnskapsprogram til nettbutikken som vi har hos Mystore pga at E-Conomic skal legges ned i Norge. Har gratis versjon hos begge to så har studert begge programmene litt. Regnskapsbyrået vi benytter oss av har tenkt til å gå over til Visma, så om vi velger Tripletex må vi også finne nytt regnskapsbyrå.

    Noen som har erfaring fra noen av disse programmene?
     
  2. René Munthe Eik

    René Munthe Eik Medlem

    Innlegg:
    2.007
    Jeg bruker Visma eAccounting og er godt fornøyd. Jeg fører hele regnskapet selv, kun med hjelp via forumene på Visma. Faglig og teknisk, og det fungerer helt perfekt. Grunnen til at jeg valgte dem var at hvis det går sjeisen medføringene for meg, så finnes det mange regnskapsbyrå som lett kan ta over ved bare og logge inn. Det føles som en trygghet.
     
    Knut Hunderi liker dette.
  3. Knut Hunderi

    Knut Hunderi Medlem

    Innlegg:
    348
    Vi gikk over til Visma nå i januar og er så langt godt fornøyd :)
     
  4. Pål Medlem

    Innlegg:
    133
    Kan ikke uttale meg om Visma, men bruker Tripletex på flere selskaper og er strålende fornøyd med det
     
  5. Bayliner245 New Member

    Innlegg:
    11
    Hvilket regnskapsprogram brukte du tidligere?
     
  6. Knut Hunderi

    Knut Hunderi Medlem

    Innlegg:
    348
    Conta Faktura - som jeg synes er utrolig bra og enkelt :)
    Eneste grunnen til at jeg byttet til Visma er fordi regnskapsfører bruker det.
     
  7. Bayliner245 New Member

    Innlegg:
    11
    Blir nok til at jeg kommer til å gå for Visma jeg også siden regnskapsfører skal gå over til Visma neste år.
     
  8. Bayliner245 New Member

    Innlegg:
    11
    Noen som har nettbutikk hos Mystore som bruker enten Tripletex eller Visma ?
     
  9. OKFK New Member

    Innlegg:
    1
    Benytter Tripletex men står på terskelen til å bytte.
    Positive sider: Mange funksjoner. Ingen treghet over nettet.
    Negative sider: Svært dårlig support. Arrogante "kundemisshandlere" og ikke hyggelige kundebehandlere på chat. Tar lang tid å komme gjennom på telefon. Mye å sette seg inn i og løsningene er ikke nødvendigvis logiske.
     

Del denne siden