Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Velkommen til meg

plsupdate

New Member
Hei,

etter å ha snuset rundt på forumet her en ukes tid, syntes jeg det var på tide å registrere seg. Er jo tross alt en nødvendighet for å delta i debatten samt stille spørsmål til dere andre her på forumet.

Kort oppsummert er jeg 32 år, og bosatt på Østlandet. Trodde en gang i tiden at en blogg med Adsense var nøkkelen til evig rikdom, men har vel funnet ut at det krever litt mer enn dette.

Snublet innom webforumet i forbindelse med at jeg har kjøpt noen domenenavn de siste ukene, som jeg har noen tanker om å utvikle, og ved googling på noen småting jeg lurte på havnet jeg her.

Ser stor nytte av å benytte dette forumet, og håper på forståelse om at enkelte av de spørsmålene jeg kommer til å stille i fremtiden sikkert virker "håpløse" for de litt mer erfarne her inne... :)
 

Erlend

Medlem
Velkommen til forumet. Håper du drar nytte av all kunnskapen som finnes her inne på forumet. (Ikke at jeg har så mye av den) :p
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Velkommen til vår verden ;)

Noen ting du dog burde huske :


1 : Ingen spørsmål er for dumme.
2 : Den som ikke spør får ikke svar.
3 : Får du ikke svar på dine spørsmål med det samme, så ta deg en kaffekopp og nyt været en stund, for de fleste av oss som er her har web'n som jobb og kan ikke sitte her døgnet rundt og vente på spørsmål som skal besvares.

Husker du dette er du hjertelig velkommen til oss ;)

/S
 

plsupdate

New Member
Takker for god mottakelse! Første spørsmål er forøvrig stilt til dere i forum for webutvikling, så da venter jeg spent på tips :)
 
Topp