Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Velkommen til Orville!

Orvbruker

Medlem
Hei dere,

Visste dere at Orville Media er Skandinavias ledende affiliatenettverk?

Jeg heter xxx og er (blant annet) den norske publisher manageren i Orville. Er det noe dere lurer på, så tar jeg gjerne i mot alle spørsmål og henvendelser :) Til dere som ikke er publishere hos oss enda: søk om en logg inn-id i dag og bli partner hos oss. Vi tar alltid godt vare på publisherne våre.

Vi har en liten fordel til alle nye, norske publishere denne måneden: Dere får 500 kr i oppstarsgave av oss når søknaden er godkjent.


Kontakt meg gjerne på:
xxx


Velkommen til Orville media!
 
Sist redigert av en moderator:

Orvbruker

Medlem
Takk for det Tonny :)

Vi er de aller største i Skandinavia ja. Vi har bare ikke vært i superflinke til å markedsføre oss selv blant norske publishere. Men nå skal det bli mer fart i sakene!

Det vil jeg gjøre. Men jeg håper da også folk kontakter meg, så jeg kan gi enda flere tilbud og fortelle enda litt mer om oss.

Sjekk ut hjemmesiden vår for mer info:
https://dk.orvillemedia.com/
 

pleb

Medlem
Nei, det har vi ikke. De har jo kampanjer i hele verden omtrent. Vi er ett av de ledende i Skandinavia, ikke hele verden.

Hmm..nå vet jeg at du kanskje er litt av den oppfatningen at medlemmer på forumet her stiller litt vel kritiske spørsmål, men her klarer jeg ikke helt å dy meg. Og jeg lurer helt seriøst på dette.

Er det sånn at dere omtaler dere som "de aller største i Skandinavia" (ref din andrepost i tråden) på grunnlag av at dere ekskluderer Tradedoublers skandinaviske affiliateomsetning fordi det er et selskap som også driver internasjonalt?

I så fall blir det litt som å si at Ringnes har mest omsetning av drikkbar væske i Norge. Coca Cola er tross alt amerikanske...

Som sagt; ikke for å pirke altså, men lurer på om man i affiliatebransjen måler størrelse på denne måten!
 

eplebiten

Medlem
Pleb: Nå må du ikke glemme at de allerede har sunket fra å være den største til å være én av de største i Skandinavia.

Og så var det jo dette med å dokumentere påstander? Eller er dette også en selvfølgelighet blant de som arbeider innen bransjen?
 
Sjekket opp noen regnskapsresultater på proff.dk, det gav følgende svar:

Adservice AS: Bruttofortjeneste 2012: 16.449' DKK
Tradedoubler: Bruttofortjeneste 2012: 8.937' DKK
Netbooster: Bruttofortjeneste 2012: 7.890' DKK
Orville Media AS: Bruttofortjeneste 2012: 5.187' DKK

nå viser ikke disse tallene hvilke omsetting de forskjellige selskapene har hatt, men man kan vel likevel ganske greit slå fast at Orville Media på ingen måte er størst slik det utbasuneres fra trådstarter.
 
Hvis det er helt vanlig å barbere så mye må man vel gå ut fra at de øvrige på listen har foretatt en like voldsom barbering.

Hva med at de heller bare dokumenter sine påstander? Ikke at dette er noen stor sak, men det blir bare litt flåsete når man kommer inn å fyrer løs med slike "vi er størst" utspill.
 
Sist redigert:
Topp