Kjapp og trygg hosting for Wordpress

verdi på cu.no

Tony J

Alle skal få
Fint domene. Det er umulig å si verdier som nevnt mange ganger her inne på forumet. Men kortsiktig kan nok domenet selges kjapt for 1000-5000 vil jeg tro. Jeg skulle iallfall blitt med på en budrunde i dette sjiktet. Men om du har is i magen og tenker langsiktig kan du kanskje få det dobbelte og mer. Jeg tenkte også "see you" når jeg så domenet og hadde vært et ypperlig datingdomene/sosialt nettverk e.l :D
 

minime

Medlem
Jeg hadde engang et to bokstavs domene som jeg solgte til en avis.
Fikk jeg 15 K for å dette er noen år siden.

Til og med de som kontaktet meg.
 

Bjørn

Domenespekulant
Synes førstebokstaven ødelegger litt av verdien, og ikke gjør dette til et toppdomene, selv om det ikke er mange gode 2-bokstavers .no uten særnorske tegn på markedet. Er forøvrig enig i det Tony J sier.
 
og det nærmest må jo være en litt random bokstav først, hadde det vært en vanlig etterfulgt av U kunne vi fort snakket 50K vil jeg tro.
 

zapotek

Medlem
akkurat som Y ødelegger litt i dy.no...? :)

Synes personlig at cu.no er bedre enn dy.no, men som tidligere nevnt i tråden kommer prisen helt an på kjøper.

For meg har domenet ingen verdi, da det ikke har noen bruksverdi for meg. For et firma som f.eks. skal starte en datingtjeneste (som Tony forslo) og bygge opp et merkenavn rundt navnet cu.no, kan det ha en stor verdi.
 
Topp