Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vet du om ett verktøy som automatisk setter komma mellom stikkord?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
God morgen god morgen.!

Jeg befinner meg nå i den glade heldige situasjon da, at jeg med ett verktøy som automatisk setter komma mellom ord ville gitt meg betydelig mye mindre jobb. Kort sagt, at jeg limer inn 200 ord, klikker en sak ett eller annet sted, og deretter skal det da altså komme ett vakkert lite komma mellom ordene...

Noen som vet om noe som kan hjelpe meg ut av min glade heldige situasjon? :)
 

Keanu

Geek
Bare for å forsikre meg om at jeg har forstått deg riktig først. Du limer inn for eksempel setningen "Den økonomiske uroen i verden har blitt mer reell for islendinger etter at landets banker, med billionlån, har gått under.", og får igjen "den, økonomiske, uroen, i, verden, har, blitt, mer, reell, for, islendinger, etter, at, landets, banker, med, billionlån, har, gått, under"?

Det kan jeg kode veldig raskt om du vil. :)

Er det også ønskelig med fjerning av duplikate ord og potensielt "stop words" (altså ord som ikke kan brukes som nøkkelord; også, og, å, etter osv)?

Opptatt til rundt elleve-tolv i dag, men kan lage et raskt verktøy etter det om du vil.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Haha, joda.. Takk skal dere ha alle 3.!

Det var smart dette med Notepad gitt. Visste ikke om slik en funksjon der engang. Da er jeg i støtet. - Takker nok en gang.! :D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Her har du en liten løsning for det enkleste problemet iallefall, lage komma-separert liste.

Keyword-maker

Jeg tok jo helt klart en liten titt på denne, og den er jo bare faktisk perfekt ettersom det her også var mulig og lime inn ord under hverandre for deretter og generere komma mellom ordene også.! Jeg testet den, og la merke til at den ikke fungerer med tall.. Skal det mye til for at den skal fungere med tall også? :)
 

Keanu

Geek
Jeg tok jo helt klart en liten titt på denne, og den er jo bare faktisk perfekt ettersom det her også var mulig og lime inn ord under hverandre for deretter og generere komma mellom ordene også.! Jeg testet den, og la merke til at den ikke fungerer med tall.. Skal det mye til for at den skal fungere med tall også? :)

Nei, var bare å legge til tre tegn til det. :) (lagt til nå)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Keanu skrev:
Nei, var bare å legge til tre tegn til det. (lagt til nå)

Steike.! Det lille scriptet der er jo bare drømmescriptet mitt i dag. Hehe...! Har du en liten prisantydning på hva du vil ha for det? :D
 

Keanu

Geek
Steike.! Det lille scriptet der er jo bare drømmescriptet mitt i dag. Hehe...! Har du en liten prisantydning på hva du vil ha for det? :D

Rimelig simpelt, her har du det. Reg.ex er ikke min sterke side, så jeg garanterer det er mulig å gjøre det simplere.

index.php : HTML pastebin - collaborative debugging tool
keywords.php : PHP pastebin - collaborative debugging tool

Gjør alt low-case, skifter ut alle tegn utenom alfanumerisk og tall med komma, og stripper duplikate komma.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Herlig, dobbeltherlig, vakkert, dobbeltvakkert, nydelig og 10-dobbelt-nydelig :D

- Takk skal du ha!
 
Topp