Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vi er på utkikk etter nye partnere!

cmmgrove

New Member
Hei alle sammen, 

mitt navn er Claudine og jeg er partneransvarlig hos Plusservice Partners.

Jeg vil gjerne å fortelle litt om vårt nye affiliate program. Vi kjører for tiden kampanjer i 7 forskjellige land, med en stor CPA Commission, og vi er på utkikk etter nye partnere! Hvis du er interessert i å tjene noen gode penger i affiliate markedsføring, så ikke nøl med å ta kontakt med meg i dag.
Eksklusive fordeler for brukeren fra Webformet.no:
- Høy provisjon

- Gratis oppretting av brukere

- Personlig kontakt med meg, partneransvarlig

- Og mye mer!

Send meg en privat melding hvis du ønsker å høre mer om vårt program. Jeg ser frem til å høre fra deg ..
 

cmmgrove

New Member
Vores virksomhed hedder Plusservice, og vi har to hjemmesider i Norge: www.lotto24.o og Her finner du ditt perfekte match - GreitDate.no.

Du kan se alle vores kampagner ved at oprette en konto på Plusservice Partners. Tilmelding er gratis og nem, så du kan komme i gang med at generere indkomst med det samme. Vi tilbyder i øjeblikket en meget generøs CPA kommission og tilføjer konstant nye kampagner.

Send mig venligst en privat besked, hvis du har spørgsmål. Jeg ser frem til at høre fra dig
 

cmmgrove

New Member
Nei, det er overhodet ikke ulovlig. Det er en spilleside, ikke en gambling side. Medlemmer har mulighet til å vinne skattefrie premier
 
Topp