Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vi/jeg selger annonser på ditt nettsted!

Msites Ltd

Livsnyter
Som kanskje flere av dere har fått med dere har jeg i en stund vurdert å begynne å selge annonser for andre nettsteder.

NÅ setter jeg i gang med dette! Så har du et nettsted som er av god kvalitet, har besøk som gir grunnlag for salg av annonser og vil sette det vekk er det på tide å kontakte meg.

Når du kontakter meg vil jeg vite følgende:
- Nettstedets navn og webadresse
- Besøk (unike besøkende pr uke og sidevisninger pr uke)
- Hvor mange annonseplasser du har og hvilke formater
- Kontaktinfo (e-mail og telefonnummer som min.)

Jeg tar 50% provisjon, jeg leverer en brukerundersøkelse som vi kjører på ditt nettsted, jeg sørger for annonsestyringssystemer etc.

Jo flere nettsteder jeg får med fra starten, jo enklere blir det å presentere dette for annonsører og mediabyråer.

Med mine 20 års erfaring fra salg innen media skulle din nettside være i de beste hender hva annonsesalg angår.

Kontaktinfo:
E-mail: bkm@msites.biz
Skype: bkmuggerud
 

Msites Ltd

Livsnyter
Tillater meg å trekke denne opp i dag igjen.

Er det virkelig ingen her inne som har behov for slike tjenester?? Overraskende!

Kan det hende dere kjenner noen andre som har behov for slike tjenester?? Tips meg om dem så jeg kan tilby mine tjenester til dem......

Jeg kommer også til å tilby "blogging for money" ala bloggerwave etc......
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Om jeg ikke husker feil så var det fra 3-400 unike pr dag og oppover
 

Msites Ltd

Livsnyter
Send meg tallene på mail eller pm så skal jeg kommentere det der..... I utgangspunktet har jeg ikke satt noe nedre grense, men alt salg foregår på visningspris. Så har du 100 sidevisninger pr dag kan det fort bli litt lite kroner...
Siten bør være en site du arbeider med for å få til å gå rundt og har ok kvalitet på innhold/design.
 

Knut

Medlem
Har en side med +1 mill. visninger/mnd. Men det hender det dukker opp en pupp ibant :)
 
Topp