Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Viagogo

Kassimaja

Geocacher
Nytt program på TD, men er det lov å markedsføre overprisede biletter i Norge? Har ventet på et aff. program i denne nisjen lenge, men ser litt problemer med å markedsføre overprisede biletter
 

hohohoo

Medlem
overprisede billetter = Svartebørs?

For min egen del så er f.eks 100 for en Sven Ingvars konsert overpris,,, så overpris kan jo være så mangt.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Panem et circenses.. Er det noe viktig i en sosialistisk stat så er det kanskje brød og leker - har vi derfor den ubalanserte oppmerksomheten for, og enestående beslutningsdyktighet innenfor omsetning av billetter?

Jeg ville tenkt meg om to ganger, fordi her er det noen med for mye makt som får ting gjort og følger med, når det gjelder omsetning av billetter.
 

Kassimaja

Geocacher
Hva mener du med overprisede billetter? Kjøper Viagogo billetter og selger dem videre?

Om dem kjøper dem opp er jeg litt usikker på, men betaling og sending av billetter til kunden går i alle fall gjennom dem|
 

picxx

Well-Known Member
Viagogo, er det noe a la det samme som bilettservice?
At de kjøper billetter i bulk og selger dem senere med påslag?

Skjønner ikke hva som kan være galt med dette?
Det er jo slik enhver business foregår, eller ser du f.eks. dressmann ta prisene det koster for de samme klærne i kambodsja, hvor de sikkert er produsert?

Og ja, det er vel lov å både selge og markedsføre billetter med påslag i norge.
Vet det var en del skriverier om dette i avisene for en tid tilbake,
men tror ikke myndighetene fikk til noen gebyrer som gjorde at de kunne tjene på det,
så da ble nok det hele lagt på is og man fikk ture frem på samme måte.
 

hohohoo

Medlem
Kjøper billlettservice opp billetter for å selge? Trodde de solgte på vegne av jeg, altså hadde avtale med arrangørene.
 

picxx

Well-Known Member
Kjøper billlettservice opp billetter for å selge?

Vet ikke om det var dem jeg,
men det var ihvertfall noen med et likelydende navn som var oppe i avisene for en stund siden.
"For en stund siden" i dette tilfellet er vel en 4-5 år.
 

hohohoo

Medlem
Vet ikke om det var dem jeg,
men det var ihvertfall noen med et likelydende navn som var oppe i avisene for en stund siden.
"For en stund siden" i dette tilfellet er vel en 4-5 år.

Er jo en evighet siden det :) Loven om salg på svartebørs kom i 2007, Forbrukerombudet

Uten at jeg aner om Viagogo driver med det,,,
 
Topp