Kjapp og trygg hosting for Wordpress

video på YouTube uten reklame?

Pål

Medlem
Noen som vet hvordan man kan være sikker på at filmer man legger ut på youtube IKKE får reklame om man embedder dem inn på egen side? Er jo kjedelig om det kommer reklame for konkurrentene om man lager en god video ;)
 

Altberger

Medlem
Noen som vet hvordan man kan være sikker på at filmer man legger ut på youtube IKKE får reklame om man embedder dem inn på egen side? Er jo kjedelig om det kommer reklame for konkurrentene om man lager en god video ;)


Om det er related du mener så kan du jo bare hake bort dette før du kopierer embeddingskoden. Men er det en annen manns verk med reklame så så får du det selvsagt ikke bort.

(men mulig du ikke mente related videos her da...)
 

picxx

Well-Known Member
Såhvid jeg vet kan du ikke selv bestemme hva som skal vises på dine youtubevideoer, men du kan bruke JW Player: Download | LongTail Video | Home of the JW Player hvis du allerede har en del følgere og de kanskje kommer til å dele en video som ikke vises andre plasser enn på nettsiden din.
Youtube er derimot utmerket for annonsering da....selv med disse spammy adsense reklamene ;)
 

Mikkel79

Medlem
Vet at viss man blir med i Youtube sitt Partner Program så kan man velge å ikke vise reklame på sine videoer. Er dog redd det krever at man har endel views på sine videoer før man får bli med der.

De linker fortsatt til Partner siden flere plasser, men jeg blir bare redirected tilbake til index.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har også startet arbeidet med å legge ut snutter for å oppnå endel views i kanalen min, men enn så lenge er det ikke mulig å bli med i partnerprogrammet for mitt vedkommende. Er det i det hele tatt noen med erfaring på dette området?
 
Topp