Kjapp og trygg hosting for Wordpress

videresending av domene

Prince

Medlem
Har videresendt *****.no til min hoved domene *****.no. dvs når man skriver *****.no , står *****.no som URL osv.
Som jeg har forstått da kunne jeg ikke får fordelen av at søkeordet " *****" som er i domene og google liker det !
Måtte jeg ha den som hoved domene for å få søkeord-fordelene ?
 
Sist redigert av en moderator:

Prince

Medlem
Tony, Det nye netsiden blir aldri sett da *****.no blir linket til *****.no.
er det kun for at google skal opfatte domene som har et innhold ?
 
Sist redigert av en moderator:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det Tony mener er at du har en mulighet å legge noe unikt relevant innehold på *****.no, slik at du får en liten verdi i viderelenkingen til *****.no. Les mer om "landing pages" f.eks.

Hvis du videresender alt direkte har *****.no kun en type-in value, og type-ins er ikke verdt så mye (ihvertfall ikke hvis du *i tillegg* altså kan publisere litt content der).
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Du kan få "fordelen" ved at *****. rangeres bedre på *****. hvis du videresender *****.no med en 301 redirect. Dette betyr at domenet(innhold) er permanent flyttet og *****. vil da være domenet som får "juicen" av domenenavnet *****.no

Men selvsagt, vil du rangere (bra) på søkeordet *****. må du nesten gjøre slik Tonny beskriver og bygge noe på selve domenet.
 
Sist redigert av en moderator:

Prince

Medlem
Hva med isteden for vidersending av " *****.no" til " *****.no, peker ( DNS) jeg " *****." til IP adressen ( serveren ) der *****. ligger.
Kan det gi mer effekt av domene " *****." for google ?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp