Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Viktig melding!!

Sindre

Medlem
Jeg skylder Webforumet ganske mye, og har blitt kjent med mange hyggelige folk herfra. Derfor tenkte jeg at når jeg nå (om halvannen-to timer) publiserer et innlegg om mine nye annonsemulighetrer og priser på Glabladet.. Så vil jeg gi deg som leser dette en fordel. Men bare hvis du leser det før blogginnlegget publiseres. Altså innen halvannen time ca.

Så hva er nytt? Jo, (blant mye annet) jeg tilbyr to splitter nye annonseplasser som aldri før har vært tilgjengelig for annonsører. Det er snakk om en 768x150 plass som vises ØVERST på alle sider på Glabladet, til og med over logoen. På enkelte skjermer dekker den sikkert halve halve skjermen.

Den andre plassen det er snakk om, er selve gullplassen på bloggen min. 300x250-plassen som til nå kun har vært forbeholdt Adsense. Denne annonseplassen vises i samtlige innlegg på bloggen - øverst i alle innlegg. Det er den mest populære og klikkutsatte Adsense-annonsen min gjennom tidene.

Jeg vil spesielt anbefale disse plassene til folk/firmaer som vil annonsere for en nettside som selger noe, sånn at sjansen for å få dekket utgiftene + fortjeneste er størst mulig. Annonsen vil vises på 50% av visningene. Det vil si at du deler plass med en annen. Dette gjelder begge plassene. Men hvis du er først ute, og ingen andre kjøper den andre halvparten, har du hele plassen for deg selv. Det er også mulig å sikre seg 100% av visningene ved å betale dobbel pris. Selvsagt kan jeg da gå med på litt rabatt.

Jeg har valgt å sette prisene på disse to annonsene litt opp i forhold til tidligere Glabladet-standard.

Jeg tenkte meg:
768x150: kr. 3000,- pr. mnd
300x250: kr. 3500,- pr. mnd

MEN.. poenget med dette innlegget er å komme med et bedre tilbud. Jeg kommer til å ha et tilbud i blogginnlegget også, men dette tilbudet er BEDRE. Kun for dere på Webforumet, og kun frem til blogginnlegget postes... er jeg villig til å slå av en tusenlapp på disse prisene. Men da må du handle raskt!

Jeg går i gang med å skrive blogginnlegget allerede nå. Så send meg PM eller mail hvis du er interessert i å sikre deg en av disse to gullplassene til en "billig" penge. Med over 100 000 sidevisninger i måneden vil annonsen din bli sett minst 50 000 ganger. (Ikke av 50 000 unike.) Unike de siste månedene har lagt på 13 000, for de som måtte lure på det.

Så hvis du tror dette er et bra tilbud for deg må du skrike ut nå!

Vi snakkes :)
 

picxx

Well-Known Member
Ta en titt på dette innlegget for mer informasjon.

Skriv tilbudet ditt her sindre.
personlig ønsker jeg ikke å gå til en annen side for å lese om noe du tilbyr (gjelder alle!), så medmindre du faktisk greier å knote ned tilbudet ditt her på WFR... gi faen.

edit: ikke ment som noe negativt mot sindre, for jeg har selv annonsert på siden hans, og ting forløp 100% etter boka.
 

Sindre

Medlem
Tilbudet er "ca" 20% avslag på de nye prisene! Og prisene varierer, men kan godt lime det inn her. Det blir en helt ny annonsestruktur på Glabladet! :)

(Og hvis du lurer på de snodige navnene MÅ du nesten inn og sjekke innlegget dessverre) :p

De 10 disipler 120×120px
(350 kr/mnd) - tilbud 02. februar: 300 kr/mnd
Vises i venstre sidekolonne
1 av 10 annonser - 100% av visningene
Ingen flash, irriterende blinking eller nakenhet
Bestill via denne linken.

Vinner’n 468×60px
(1200 kr/mnd) - tilbud 02. februar: 900 kr/mnd
Vises ved siden av logoen og bunnen av alle sider samt midt på forsiden
1 av 3 annonser i rotasjon - 33% av visningene x 3
Ingen flash, irriterende blinking eller nakenhet
Send 468×60px-bildet til sindre [at] glabladet.no

Skyskraper’n 180×500px
(900 kr/mnd) - tilbud 02. februar: 700 kr/mnd
Vises som ENESTE banner i sidens høyre kolonne
Eneste annonse på valgt plass - 100% av visningene
Ingen flash, irriterende blinking eller nakenhet
Send 180×500px-bildet til sindre [at] glabladet.no

Rutine 468×400px
(600 kr/mnd) - tilbud 02. februar: 500 kr/mnd
Vises i stort format på forsiden
Eneste annonse på valgt plass - 100% av visningene
Ingen flash, irriterende blinking eller nakenhet
Send 468×400px-bildet til sindre [at] glabladet.no

Tungvekter’n 768×150px
(3000 kr/mnd) - tilbud 02. februar: 2400 kr/mnd
Vises helt øverst på samtlige sider
1 av 2 annonser i rotasjon - 50% av visningene
Ingen flash, irriterende blinking eller nakenhet
Send 768×150px-bildet til sindre [at] glabladet.no

Ad-Sensuell 300×250px
(3500 kr/mnd) - tilbud 02. februar: 2800 kr/mnd
Vises øverst i samtlige blogginnlegg på Glabladet
1 av 2 annonser i rotasjon - 50% av visningene
Ingen flash, irriterende blinking eller nakenhet
Send 300×250px-bildet til sindre [at] glabladet.no

Og tilbudet på 20% rabatt gjelder bare i dag.
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
To ting lærte jeg i dag:

1. Ja, det er fullt mulig å sitte i 4 timer å stirre på bilder av Hayden Panettiere.
2. Sindre har kommet langt, og er veldig kreativ. Synes navnene på de ulike formatene var veldig kreativt, morsomt og nyskapende. Bør muligens følges av flere? Kanskje finne på noen navn for ulike perioder også? Som "nølende" (1.uke) "trofast" (12.mnd), osv.
 

Sindre

Medlem
Hehe takk for det, Peter Andre.

Jeg så akkurat at jeg har gjort en liten glipp. Det er ikke "De 10 disipler"-bestillingen jeg linker til i forrige innlegg. Men "Vinner'n". Får ikke redigert det men nå har jeg hvertfall sagt fra.
 
Topp