Vil du være med på å starte noe stort?

Aurv

New Member
Hei

Fant ikke et forum for slike henvendelser, så jeg poster det i dette relevante subforumet.
----
Jeg har jobbet som aksjemegler i mange år og skapte til slutt noe unikt og smart i Excel. Både kunder og andre meglere lurte på hvordan jeg hadde fått det til og brukte det konstant. Sluttet derfor som aksjemegler og har bestemt meg for å få dette automatisert, knyttet til brukerdatabase med en webside/app og sist men ikke minst... ta betalt for det. Jeg vet at det fungerer og at ekstremt mange ville bruke og betale for det internasjonalt.

Mye er allerede gjort, men jeg leter etter en programerer med drive.. en som kan lage det meste eller klare å lære seg det. Om du ikke kan å lage en APP så er det ok.. vi kan finne noen som kan gjøre den delen.

Du bør ha jobb ved siden, betalingen for arbeid blir aksjer i selskapet. Jeg vil ha noen som VIL arbeide med og skape dette. Ikke bare en som tar seg betalt for å lage noe og deretter forlater selskapet.

Send meg en PM om du er interessert, så tar vi et møte.

Enklest om du bor i nærheten av Oslo.

Bedriften estimeres med verdiskaping av flere millioner ila. få år. Komplett forretningsplan foreligger.

Håper å høre fra dyktige folk med ambisjoner.

Sist redigert av en moderator:
Topp