Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vil noen kjøpe ett Innlegg på enn Godt besøkt blogg?

f07WQ.png

Dette i er fra Google analytics Bare i dag. Har enn godt besøkt blogg fortiden så må Jo selvføgelig benytte meg av det:p selger innlegg kr 50,- stk. KUN IDAG!
så legg igjen Emailen din på PM! så Tar Jeg kontakt.
bloggen det Gjelder er Jonas Philipe Svendsen - Hjemmeside: www.JonasPhilipeSvendsen.com SJEKK DEN UT på topplisten osv.

Ting vil Jeg skal betales med paypal:)
 

Speca

Medlem
Det at det er fra i dag, har vi bare fra deg, og ettersom du har klippet ut og limt inn kun statistikk, uten noen andre data, så blir jeg svært mistenksom. Men selvsagt, ettersom du har svært lav andel av returning visitors, så kan jeg tro deg. Den lave andelen gjør dog at hvis det hadde vært interesse for å gå for denne dealen, så ble den borte der.
 
Mulig å få se statistikk for det siste året eller halvåret?

Sannsynligvis ikke, da denne nettsiden ble opprettet for kort tid siden og med det forsvant også annonseplassen jeg hadde kjøpt på hans forrige side (han bytter tydeligvis ofte) som jeg hadde kjøpt for et år. Tredje gangen denne annonsen har forsvunnet og nå har ihvertfall jeg gitt opp.

Et godt tips Jonas; Hvis noen betaler for en annonseplass for en viss periode, så er det lurt å levere dette. Når du stadig bytter side og annonsene forsvinner så forsvinner også all lyst til å annonsere igjen.

Jeg er ikke bitter på noen måte, det var en svært billig annonseplass, men jeg kommer ikke til å kjøpe annonseplass der igjen og vil heller ikke anbefale andre å gjøre det (Men dette må vel være opp til hver og en å en vurdere).
 
Askjebloggeren dette vil ofc. rette oppi siden Jeg er enn goodguy:) så send meg ett innlegg om hva som helst med dine linker :) Til JonasPhilipeSvendsen@gmail.com så håper du blir fornøyd:) Forstår du er oppgitt pga. mine tidligere blogger men sanheten er at blitt lei og byttet pga. vil ha ny start:) så håper du ikke er misfornøyd da!

Ha enn fortreffelig dag, så håper vi snakkes på mail:)
 
Topp