Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vinn 5 millioner sidevisninger

Mats@TD

Medlem
Vi ønsker å få promotert nettsider som jobber med kupongkoder/rabattkoder.

Vi lanserer derfor nå en konkurranse hvor vi vil kåre Norges beste kupongkode/rabattnettside. Vinneren vil få 5 millioner visninger gratis i vårt kampanjenettverk for å promotere sin nettside. Kampanjenettverket er et lukket nettverk, men det består blant annet av noen av Norges største nettsider og vinneren vil få sitt budskap ut på disse nettsidene helt kostnadsfritt.

Les mer om hvordan du deltar her:

Vi k̴rer Norges beste kupongside Рvinn 5 millioner visninger! | TradeDoubler Blog NO

Frist for innsending er 1. april - vinner kåres 16. april.
 

picxx

Well-Known Member
Kupper tråden og tipser om et wordpress theme som er designet for rabattkupong nettsteder! :D

Kupongkoder
 

Mats@TD

Medlem
De utenlandske annonsørene er alle flinke med kuponger, mens det går litt tregere hos norske annonsører. Jeg sitter ikke på kundene, men tror det er en 20 kunder som så langt deler kuponger med oss.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Spennende konkurranse. Det er jo litt vanskelig og vite hva en rabattkode i seg selv er med kun 20 butikker hos dere som bruker koder. (forøvrig har jeg vært medlem på deres kodeprogram en stund nå, men har aldri fått en eneste kode fra dere.. hvorfor ikke? Kan jeg sende dere en epost og be dere sende meg eksisterende koder?)

Med tanke på at design og brukervennlighet på nettstedet som lages er viktig, og at nettstedet skal være en rabattkode-side, da vil det vel trekke ned dersom nettstedet faktisk inneholder nettbutikker som IKKE har en rabattkode tilgjengelig?

Dvs, jeg har sett på litt av nettstedene som linkes til her: Rabattkoder og kupongkoder | Norske plugins - Og omtrent alle sammen har nettbutikker i oversikten, UTEN at nettbutikkene tilbyr rabattkoder. En ekte rabattkode-side skal vel ikke inneholde noen som helst butikker som ikke tilbyr en kode? Er dette noe som spiller med på konkurransen? Jeg personlig syns nemlig det er plagsomt dersom jeg får en butikk UTEN kode i en slik oversikt...
 

picxx

Well-Known Member
Og omtrent alle sammen har nettbutikker i oversikten, UTEN at nettbutikkene tilbyr rabattkoder. En ekte rabattkode-side skal vel ikke inneholde noen som helst butikker som ikke tilbyr en kode?

Svaret her er vel egentlig ganske enkelt.
Norge har alt for få plasser som tilbyr rabattkoder eller rabattkuponger til at det skulle vært formålstjenlig å bygge en enkeltstående side på det.
Jeg har lusket litt rundt for å sett om det finnes noen rabattkoder jeg kan bruke og legge inn, og selv om man "kupper" andres rabattkoder (re:member har f.eks. avtaler med flere hvor man kan bruke "remember" som rabattkode, det samme finner man på noen få av rabattkodesidene), vil man ikke kunne få såpass med koder at man fyller opp et nettsted med det. I tillegg må man jo i slike tilfeller ta høyde for at siden som har inngått disse avtalene muligens ser seg lei på at andre sider "låner" disse kodene, og kanskje rett og slett kontakter dem man har avtaler med for å forandre på kodene. Da vil jo igjen disse kodene bli ugyldige på de sidene som har "lånt" disse kodene.
All den tid det er klart merket med hva det er, og at man vil få en eller annen slags rabatt i butikken/plassen, synes jeg egentlig det er greit jeg, all den tid det pr. i dag finnes så få utslagssteder på nett som faktisk benytter seg av dette.

Kunne kanskje vært en ide å gitt alle som tilbyr produkter eller tjenester ett spark i leggen og fått dem til å bli mere bevisst på å bruke rabattkoder, men slike tjenester krever da igjen to aktive parter.

"Time will show" om bruk av rabattkoder vil øke i norge :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Mmh, jeg leser dette du skriver Picxx.... Dette jeg derimot tenker på er om faktisk rabattsider som inneholder nettbutikker som IKKE har rabattkoder - Vil det være negativt for konkurransen dersom disse er inne i oversikten vi lager og deltar i konkurransen med?

Vil det være en fordel dersom man også tilbyr rabattkuponger som kan printes ut og levers i butikk? (Dette tenker jeg på som nyttig for brukeren, Tradedoubler tjener ingenting, jeg tjener lite og ingenting, men den besøkende kan tjene mye.... Vil en side som kun tilbyr slike kuponger være med på noen måte i TD's vurdering? Jeg finner ingen steder at konkurransen kun gjelder NETTbutikker.

Hva om jeg tar kontakt med alle nettbutikkene i Norge, og plutselig oprerer med 1000% mer koder enn alle de andre nettstedene. Vil dette være en fordel i konkurransen, selv om ikke Tradedoubler faktisk tjener noe som helst på det?
 

picxx

Well-Known Member
De skriver jo dette på bloggen

Vinneren kåres av en jury hos TradeDoubler. Vi vil vektlegge nettsidens funksjoner, brukervennlighet og design. Nettsidens nåværende resultater hos TradeDoubler vil ikke vektlegges, så både nye og eksisterende kupongsider har like stor sjanse for å vinne.

Så da får man bare tro på det :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Mhm, jeg tolker det på en måte som at de godtar nettsteder som har butikker uten rabattkoder i oversikten... , men jeg må innrømme at jeg som en besøkende av en slik side hadde blitt småirritert dersom nettsiden gav meg resultater i søkeresultatet som IKKE hadde en rabttkode tilgjengelig.

Noge er liksom for lite til og drive en nettside kun for rabattkoder for nettbutikker. Om "ekte" butikker i et kjøpesenter kan brukes, da vet jeg at dette kunne blitt bra.
 

Mats@TD

Medlem
Resultatene hos TradeDoubler er ikke en del av kriteriet i denne konkurransen. Konkurransen krever heller ikke at du skal utelukkende holde deg til TradeDoubler-annonsører på kupongsiden og en god kupongside har i mine øyne selvsagt også offline-kuponger til å printe ut. Vouchercodes.co.uk er et godt eksempel som katalogiserer både online og offlinekuponger. Antall kupongkoder du operer med vil ikke telle i konkurransen og det er funksjon, brukervennlighet og design som vil være det avgjørende.

Vårt mål med konkurransen er å gi et spark til Norske annonsører om å hive seg med samt "kickstarte" online-kupongmarkedet i Norge ved å fronte en skikkelig god kupongside. Det finnes som dere har sett allerede et par kupongsider og minst en av disse tjener veldig gode penger gjennom TradeDoubler.

En kupongnettside som ikke tydelig skiller på rabatter og kupongkoder, er jeg enig i ikke gjør en god jobb. Verken for annonsører eller brukerne.
 

kongen

kongemedlem
Det var en fin side dere har kåret, og det var overraskende at dere kåret en side som benytter seg av iFrame for skjule nettbutikkens opprinnelige adresse, som f. eks ellos sin nettside ligge i iFramen: RabattWeb.no -> Rabatt hos Ellos

Betyr dette at TD går bort fra sin "Tvunget klikk" policy?
 
Topp