Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Virus/ormen Conficker omgjør affiliatelinker

kongen

kongemedlem
Pass på å sjekke affiliatelinkene deres om de har blitt omgjort. Ormen Conficker gjør om på disse, så noen uærlige personer får sikkert høye affiliatekommisjoner snart... hvis de ikke blir fanget. Clickbank og CJ er i allefall utsatt. Kanskje flere nettverk også...

Åpne PayPal kjøpsknapper hvor epostadressen ligger synlig i koden har også blitt køddet med, så hvis noen har slike knapper, pass på å oppgradere disse eller kryptere koden.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hva er det du sier? Jeg har ikke lest så veldig mye om denne ormen her, men basert på det lille jeg har lest er det enda ingen som vet hva denne ormen vil gjøre? Har du noen kilde?
 

picxx

Well-Known Member
Problemet med Conficker er jo at det ikke er mulig å fastslå hva den spesifikt gjør, d.v.s. den kan sikkert kommanderes/forandres etter den er innstallert, via en 3.de part.
Microsoft har forøvrig utlovd en dusør på $250.000 til den som kommer med opplysninger slik at personen(e) bak denne trusselen blir tatt og pågrepet.
 

Gaasehud

Medlem
MS mente at den virkelig skulle slå til hos de som er infisert i dag, hvert fall ikke merket noe jeg ;) men ikke hørt om noen andre heller.
 
Topp