Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Visittkort - bruker du det?

Geir E.

Medlem
Har selv laget meg et sikkelig useriøst visittkort bare for å ha noe å dele ut til folk jeg møter. Utrolig dårlig kvalitet og stygt, men det virker i hvertfall som folk liker det.

attachment.php


Har du et kreativt visittkort? Hvis ja, hvordan syns du effekten av det er?

Har selv vurdert å lage noe alla disse: 34 kreative visittkort til inspirasjon*|*Trykkeri 1
 

Vedlegg

  • business-card-web.jpg
    business-card-web.jpg
    16,3 KB · Sett: 146

picxx

Well-Known Member
Vi skal kjøpe bil (sort i fargen).
Madammen skal da få lakkert www. adressen bak på bilen (lastegrinda, det er en pickup).
Sammen med dette henger det en plastbeholder hvor vi stikker en 10-20 visittkort neri for hver gang vi parkerer.

Har nok skaffet en del kunder..men sikkert mange som er blitt tatt bare for å bli kastet i neste bossbøtte også.

Ang. design på visittkort... ha'kke peil.
(Det er konas greie dette med design)
 

Kassimaja

Geocacher
Nå har vell vistaprint dette tilbudet hele tiden. Kortene er gratis så lenge du betaler frakten. Hvis du er på jakt etter kort som ligner de til Patrick Bateman i filmen over er nok ikke vistaprint særlig aktuelle, men de funker til normalt bruk.
 

Geir E.

Medlem

Jeg har testa det, funker helt greit. Designet er det jeg la til i første innlegg. Men jeg anbefaler vel heller Moo cards da disse ikke koster mye og jeg har sett andre som bruker dem og de er ganske bra.
 
Vistaprint er sikkert greie. Personlig har jeg bestemt meg for å aldri bruke dem etter at jeg fikk tildelt et visittkort på en messe og jeg fant ut at det var trykket reklame for vistaprint på baksiden av kortet. Såklart man bør forvente slikt av noe som er gratis, men reklamesubsidierte visittkort gir ikke helt det inntrykket jeg ønsker å gi kundene mine.
 

oddbjoro

Medlem
Vistaprint er sikkert greie. Personlig har jeg bestemt meg for å aldri bruke dem etter at jeg fikk tildelt et visittkort på en messe og jeg fant ut at det var trykket reklame for vistaprint på baksiden av kortet. Såklart man bør forvente slikt av noe som er gratis, men reklamesubsidierte visittkort gir ikke helt det inntrykket jeg ønsker å gi kundene mine.


Takk for den infoen der. Kjekt å vite. Tror jeg står over de til firmakort iallefall.
 
Topp