Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vitsing om angrerett

picxx

Well-Known Member
Jajajajaja... går litt fort noen ganger :D
 

joachim

Medlem
En ting er dørslag, det kommer jo ikke inn under angrerettloven om du kjøper noe til kjøkkenet, men det må jo være lov å drive med telefonsalg også uten å opplyse om angrerett vel? Jeg har kjøpt telefon mange ganger og aldri fått opplyst om noen angrerett, og det var sist på selveste Elkjøp rett borti strøket her. Det var en Siemens gigaset, dyr var den også.

Så angrerettloven er ikke alltid så lett å skjønne seg på.

Hehehehe...:D No har me da morosamt dere.

J.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
En ting er dørslag, det kommer jo ikke inn under angrerettloven om du kjøper noe til kjøkkenet, men det må jo være lov å drive med telefonsalg også uten å opplyse om angrerett vel? Jeg har kjøpt telefon mange ganger og aldri fått opplyst om noen angrerett, og det var sist på selveste Elkjøp rett borti strøket her. Det var en Siemens gigaset, dyr var den også.

Så angrerettloven er ikke alltid så lett å skjønne seg på.

Hehehehe...:D No har me da morosamt dere.

J.
Dørslag omfattes ikke av angrerettsloven.
Dørsalg gjør.
 

joachim

Medlem
Du kan ikke bare angre når du har kjøpt en dør, en telefon eller et dørslag!

Alle kan selge dører, telefoner og dørslag. Så angrerettloven kan ikke brukes i tide og utide mot dørselgere, dørslagselgere og telefonselgere.

J. :D
 

joachim

Medlem
Nei no ler eg meg ihjel...hehehehe.... :D :D :D

Skal vi gi oss eller?

Oki, jeg gir meg, men komer det mer...så klarer jeg ikke motstå fristelsen.

Dessuten er det forresten ikke angrerett når den som selger er fjern, altså en litt fjern fyr prøver å selge deg noe, er dere med eller? Det er fjernsalg, men av en fjern fyr, som kanskje vil selge et fjernsyn eller prakke på deg et dørslag, dørbeslag, en dør, en telefon, eller andre ting.

J.
 

picxx

Well-Known Member
Picxx - litt ufint å sette meg som trådstarter av denne!!

Se på det som en ære. :)

Det er ikke alle som har sin helt egen 'vitsing om angrerett' tråd her på webforumet :D
 

picxx

Well-Known Member
gone..........
 
Topp