Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Voldsomt til svingninger i antall likes

Jeg har en side på engelsk, der jeg fokuserer på USA, GB, Australia og New Zealand, tror jeg det var. Hadde først fokus på USA, men det gikk litt seint. Så fort jeg fokuserte også på de andre landene kom det et ras med likes. Fikk 11 likes på ca 7 minutter, før det plutselig stoppa.

Noen som aner hva som er greia med det? Den første gangen det stoppa stoppa det fordi budsjettet var oppbrukt, men når jeg økte det skjedde det ingen ting. Nå forventer jeg ikke å få like jevn strøm med likes som eksempelet lenger oppe, men når man har rettet seg mot 33 mill personer, skulle man jo tro det gikk litt kjappere.

Asså, det er liksom ikke en jevn strøm. Jeg har norske sider og, der er strømmen veldig jevn. Skulle jo tro det var likt for utlandet, men kanskje jeg går glipp av noe vesentlig?

Edit: Nå har det begynt å skje igjen - de siste 20 minuttene har jeg fått 5 nye likere. Men hva som er greia med at denne strømmen er så ujevn?

Edit 2: Make that 6..
 
Sist redigert:
Hva i all verden var det du ikke skjønte av "ujevn strøm med likere, hva kan være grunnen"? :D
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Tror du bør være litt mer presis i dine innlegg heretter.

Er det en nettside, eller en facebookside?
Hva er det du vil ha folk til å like - nettsiden, facebooksiden eller en post?
Bruker du annonse, fremhevet post eller noe annet....?

Og, hva spiller det for rolle om det er en "jevn" strøm eller "ujevn" strøm av likere? Hva vil du oppnå?

Det kan jo være mange faktorer som spiller inn i hvordan man treffer med likere.

- målgruppen i forhold til innhold eller det man ønsker at folk skal like
- tidpsunkt på døgnet
- rytmen til fb på hvordan de poster ditt innlegg e.l. i tidslinjene til mottakerne
- budskap

Det er så mye som kan spille inn at det er så og si umulig å si hva som er grunnen slik du skisserer det.
 
Topp