VOTD script?

picxx

WF 09
Har lett en stund om jeg kunne finne noe slikt, men uten resultat.
Har også vridd hjernen litt rundt custom fields (wordpress) og noe slikt php greier (nå er ikke jeg noen koder akkurat...) uten å finne mye nevenyttig...

oh.. VOTD (Video Of The Day), et script som automagisk bytter ut med en ny predefinert video hver dag (kan godt være embed) på nettsiden min.
Skulle tro det ikke var så fryktelig vanskelig å få til (f.eks. ha en txt fil med 365 youtube strenger hvor en ny en ble lastet inn i et definert custom fields hver 24. time...??) men som sagt har jeg ikke funnet noe slikt, men hadde vært jækla kjekt å hatt noe slikt da...

Finnes det en WPguru som kunne lage en slik plugin kan jeg godt sponse (les:kjøpe rettighetene) til en slik plugin, men en php fil eller noe annet rot hadde sikkert også hyret lenge (husker jeg rotet rundt med noen cgi scripts også for 20, eller var det 30, år siden)...

Ingen som har sett noe slikt vel? :)

picxx

WF 09
Har du en måte å finne nye youtube-vids på, som ville vært ok for deg selv?

url, eller embedkode går helt fint.
Jack Sparrow (feat. Michael Bolton) - YouTube
eller
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/GI6CfKcMhjY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Embed hadde jo vært knall, da man ikke ved uhell limer inn url til videoer som har deaktivert embedding. :)

picxx

WF 09
Manuell utplukking er nok det jeg ønsker.
Finnes vel allerede script/plugins hvor man kan koble opp mot en enkelt youtubekonto og dens favoritter, men dette blir vist mere som et videotek (a la slik: Norsk Nettmagasins Videogalleri ). Det jeg kunne tenke meg var jo da at prefinerte videoer (manuelt valgt), kunne kommet opp i en enkeltposisjon som f.eks. i sidebaren her: PicxxNetwork

Topp