Kjapp og trygg hosting for Wordpress

VPS - Billig - uten særlig fortjeneste for host!

Benleo

New Member
Hei.
Jeg vil kjøpe en dedikert server, til bruk for minecraft server. I denne anledning har jeg valgt å kjøpe en server av høy kvalitet, som jeg vil dele opp med VPS løsningen solusVM. Dette for å kunne skaffe meg selv en premium server, for en billig penge.

Vis du er en erfaren VPS bruker, som ønsker en server med root tilgang, for markedets billigste pris (si i fra vis du finner noe billigere!, for da vil jeg heller hoste der! Dog om de har en cpu, ram og ssd etter mitt ønske :) ), ville jeg ha lest denne posten.

Hva kan jeg forvente vis jeg hoster her?
Jeg vil kunne tilby en ekstremt billige server, fordi jeg ikke har som mål å tjene penger på dette. Jeg vil bare ha en bra server til egen hosting, for en billig penge. For å kunne ha det så billig, må jeg desverre beklage at jeg ikke vil kunne tilby den beste supporten, men dette skal ikke være noe problem, ettersom du selv har full tilgang til serveren gjennom VPS løsningen. ROOT og ssh tilgang til din VPS er inkludert! I de fleste tilfeller vil jeg alltid svare innen 24 timer, vis det er et hardware problem eller lignende, som du ikke kan rette gjennom kontrollpanelet ditt.

Vis du er en erfaren server driver, som vil prioritere pris framfor support, så er denne løsningen perfekt for deg!

Jeg vil tilby:

4 gb ram server (3/3 igjen)
150kr/mnd
  • VPS type: KVM
  • CPU:
    Singel core
    3,4GHz (opp til 3,8GHz med intel boost teknologi)
    Fair share!
  • RAM: 4 gb ram.
  • SSD lagringsplass: 20 gb
  • Internett linje koblet til: 100 Mbps
  • Båndbredde: 3 TB
  • OS: Ditt valg! (lisens må du evt. betale selv.)
  • Dedikert IP adresse: 1 stk
  • Kontrollpanel: SolusVM
  • Unmanaged!

8 gb ram server (1/2 igjen)
250kr/mnd
  • VPS type: KVM
  • CPU:
    Quad core
    3,4GHz (opp til 3,8GHz med intel boost teknologi)
    Fair share!
  • RAM: 8 gb ram.
  • SSD lagringsplass: 60 gb
  • Internett linje koblet til: 100 Mbps
  • Båndbredde: 6 TB
  • OS: Ditt valg! (lisens må du evt. betale selv.)
  • Dedikert IP adresse: 1 stk
  • Kontrollpanel: SolusVM
  • Unmanaged!


Den dedikerte serveren, VPSene er hostet på, sine spesifikasjoner:
  • Teknologi:
    Ivy Bridge
  • Prosessor:
    Intel Xeon E3 1245v2
    Intel Smart Cache: 8MB
  • Cores:
    4
  • Threads:
    8
  • Prossesor - GHz:
    3,4
    (opp til 3,8GHz med intel boost teknologi)
  • RAM:
    32 GB DDR3
  • Lagringsplass:
    Intel SSD 320
    2x 120GB SSD
  • Nettverk tilkobling:
    100 Mbps


Noen som er interesert? Ta kontakt! Spør spørsmål her, eller send meg en PM :) Jeg vil garantere deg at du vil bli fornøyd med denne serveren, så lenge du selv klarer å programere linux og sånt.

Redd for at VPS løsningen ikke holder så lenge? Slapp av, jeg har planer om en VPS hosting over en lengre periode. Med disse prisene tror jeg heller ikke det blir noe problem å skaffe nye kunder vis de gamle forsvinner.

Mvh Benjamin.
 
Sist redigert:

Benleo

New Member
Glem det, har funnet en annen løsning, der jeg ikke vil tilby VPS server til folk.

Vet ikke hvordan jeg sletter denne tråden, men gjerne slett den for meg, vis du er en admin elr no sånt :)
 
Topp