Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurderer å kvitte meg med et par sider

JoachimO

Medlem
Da jeg ser at faktanett-prosjektet kommer til å spise opp mye tid fremover vurderer jeg å kvitte meg med en del annet smårask.

Adbuy.no
Denne er i grunn bare et tomt skall enda, men kan muligens ha potensiale for noen som vil ta tak i den. Fiverr-klone script til snaue tusenlappen er oppe å går på siden, men den har fint lite trafikktall å vise til.

Velgkredittkort.no
Har generert litt inntekt (ca 1000 siste mnd) og kommer klar til bruk. Oppe og i drift med WP og theme fra Rockettheme. Stupte i ranking når Google ristet i treet for et par uker siden, men ser ut til å ha begynt å klatre igjen. WMT viser i alle fall stigende kurve på antall visninger i søk.

Designblogg.no
Denne er jeg ikke sikker på om jeg skal selge, om jeg skal beholde som den er, eller om jeg skal endre innhold. Den rangerer bra i google på kombinasjoner av design, blogg og blogg.no, og har utifra Analytics inntrykk av at det kommer en del organisk traffikk fra folk som er på utkikk etter bloggtemplates. Dermed kan fort en omlegging til salg av dette være lønnsomt.

Commutemate.no/com/net/org
Har hadde jeg et innfall om å få laget en smartphone-app hvor folk kunne melde fra om køer, trafikkuhell etc etc til og fra jobb. Men, ikke har jeg tid til å få det i gang eller for den saks skyld knowhow på produksjon av apps, så den ble liggende med et dødt forum jeg satte opp for å ha NOE på siden.
 
Topp