Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurderer å starte butikk nr2, kun dropship fra Kina

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hei godtfolk!
Jeg vurderer å starte en nettbutikk innenfor nisjen dyreutstyr. Jeg driver allerede en butikk som går greit innenfor en annen nisje. forskjellen her at den nye skal baseres på kun dropship fra Kina. Jeg lurte på om dere synes ideen er hel jalla, eller om dere tror det faktisk kunne funke: det blir dropshipping på alt.
Prisene blir litt lavere enn gjennomsnittet her i Norge i forhold til lignende butikker.
Vi vil kjøre gratis frakt med sporingsnummer, enkelt og greit. Vi dropshipper fra Kina slik at leveringstider blir 2-3 uker ca. Av betalingsløsning vil vi satse på paypal + forhåndsbetaling. Som dere merker vil vi holde faste utgifter nede.
Tror dere dette er en totalt dødfødt ide, eller er det mulig å få noen salg på dette? Kom gjerne med tanker og innspill. Thanks:)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Egentlig må importøren sørge for at fabrikken utsteder CE-sertifisering; i grunnen er det ikke noe feil dersom noen sender noe fra Kina til en kunde i Norge.
I praksis er det vel du som må ordne og sørge for at alt stemmer, hvis du skal ha bedriften over tid.
En ROHS-sertifikat er i noen tilfeller også aktuelt.
 

Santo

Active Member
I praksis er det vel du som må ordne og sørge for at alt stemmer, hvis du skal ha bedriften over tid.

Man bør vel uansett ordne og sørge for at alt stemmer, uavhenig av tidsperspektiv for bedriftens levetid?
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Dette vil nok falle eller stå med gode ansatte/deleiere i Kina. Har du kontakter der?

Jeg har arbeidet med en konkret leverandør der nede i et par år nå, og de pleier å ha god orden i sysakene sine.
 
Topp