Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurderer salg av "Forsteblikk.no" - kjærlighet ved første bikk, en dating side.

Stoppet

Banned
Mange medlemmer?
 
Nei, kun noen få, siden er nokså ny, og hadde store planer, men som jeg skrev, jeg har en stor nettside allerede, og den krever så mye, og har ikke tid. Må nok markedsføre litt også, men den kan uten tvil bli en hit, nokså brukbar funksjonalitet, og du får ta en titt - www.forsteblikk.no . Mvh Thomas
 

Stoppet

Banned
Hvilken plattform er det? Wordpress?
Anyway, du skal nok være glad om du får 4K for den. Hjelper for eksempel ikke å lage en kopi av tinder til 50k med fire medlemmer og tro at man får mer enn noen knapper og glansbilder. Dessverre er det nok slik, men lykke til :)
 
Mulig du har rett, og tar det til etterretning. Alt er i PHP + litt annet, og ikke noe ferdigmoduler her i gården. Den er egenlaget fra scratch, og ikke noe Wordpress. Og det er absolutt ingen kopi av Tinder, men du har rett til din mening.
 

Stoppet

Banned
Hadde det vært wordpress så kunne noen lett overtatt siden, og det ville krevd lite kapital. Siden det er en spesiallaget side trenger du en kjøper som kan programmere eller er villig til å vedlikeholde og drive opplæring. Det vil nok koste en del og krever kapital. Så trenger du en kjøper som vil ta opp konkurransen meg match.com og alle de andre som er store eller mindre i markedet. For å kome opp på et nivå der man kan tjene noe på dette vil det kreve mye kapital. Du er selv ikke villig til å gjøre det. Du sier at du ikke har tid, men var det en gryende gullgruve ville du nok lagt ned arbeidet som krevdes.
Så «ikke noe ferdigmoduler her i gården» gjør vel egentlig at du skal være glad om noen gir deg 4k. Men du kan gjerne «trega meg ihjel» om jeg tar feil og du får full for den. Jeg snakker av erfaring, og har solgt og kjøpt en del sider de siste par årene. Lykke til med salget
 
Aldri sagt jeg er uenig, men siden er nokså smart bygget opp, og en hvilken som helst person som kan PHP vil skjønne den kjapt. Wordpress blir litt for mainstream, men vi har alle forskjellige meninger. Men, jeg er ikke nødt til å selge, og hvis kr. 4000 er beste bud, vel da får jeg spytte noen hundrelapper inn i markedsføring da. Facebook har nettopp godtatt siden, og det kan jo hjelpe. Men jeg skjønner alt du sier...
 
@Marius - Dating industrien er ikke beinhard, den gir gode inntekter, og alle vil treffe noen. Tenk selv, noen få hundre medlemmer som betaler kr. 50 i mnd, det gir gode penger det, men du må nok ut med litt i markedsføring.
 
Jeg får kaste inn litt mer penger, og kanskje det lykkes, kanskje ikke, hvem vet... Vi har en glimrende Ajax søkemotor, et proft forum og en oversiktsside hvor du får beskjed om alt som skjer på siden, og jeg glemte en nyhetsside som også er integrert. Siden er 100% klar, og hvor mange datingsider har et kategorisert forum med alle funksjoner? Det finnes noen, men ikke mange.
 
Topp