Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webdagene 2007

peterandrej

pensjonert moderator
Var ikke der, men jeg tror vel hovedgreia med å delta på noe slikt neppe er å bli særlig klokere innen sitt fagfelt, men snarere å knytte kontakter - vil jeg tro.

Skulle vært der jeg altså, jeg som er blitt kjendis i lys av å bli intervjuet av Dinside.no og greier. Ble nevnt i en skarve spansk avis også, gitt. Ari Behn har ringt å invitert meg på båttur, og Aylar ringer sikkert snart for å tilby meg rolle i hennes neste film. Avisene ringer hele tiden og spør om jeg vil abonnere og greier.

Bare kødder altså.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ugh!! Ja, ja, hvis man får bare èn kjempegod idè så kan det være verdt det, men det er ikke verdt det for sånn generell opplysning om webmastering.
Hva med å arrangere et sånt seminar i halvåret. 50 deltagere x5000 = 150000 minus 6 foredragsholdere = 30000 minus PR/annet= 50000 = profit 70000.
 
Sist redigert:

semb

Medlem
Jeg var på webdagene. Mye var bra, men ikke alt. Arrangementet var i regi av ixd og netlife research, og så og si alle forelesningene var fra deres ansatte. Det sier seg selv at ikke alle ansatte i et selskap er like gode forelesere, så seminaret led litt under dette. Noen gikk dessuten alt for lite inn i dybden på meterialet de presenterte, og vi satt da igjen med lite ny input.

Alt i alt var arrangementet kanskje bra nok til å få terningkast 4, med særlig bra score til KP fra ixd og are halland fra netlife.
 

semb

Medlem
Ja, jeg var jo der gjennom minarbeidsgiver, så jeg betalte ingen ting.

Så lenge det ikke er snakk om et svært lite firma, vil jeg si det absolutt er en kostnad som kan forsvares. Send en person og la ham eller henne videreformidle det de har lært til de ansatte i selskapet i etterkant. Det er en fornuftig måte å gjøre det på etter mitt syn.
 

Niclas

New Member
1. Som oftest er det verdt det om man ikke har betalt selv.
2. Og har man betalt selv er det som oftest også verdt det, for man vil jo ikke innrømme at man har kastet pengene ut vinduet.
 
Topp