Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webdesign: The Smashing Book

webpiken

Medlem
Nå har jeg akkurat bestilt Smashing Magazines «The Smashing Book», som blir utgitt senere i måneden.

Jeg tenkte den var verdt å nevne til de som ikke kjenner til den, da den ser bra ut og koster mindre enn en god rouge.

The Smashing Book is a printed book about best practices in modern Web design. The book shares technical tips and best practices on coding, usability and optimization and explores how to create successful user interfaces and apply marketing principles to increase conversion rates. It also shows how to get the most out of typography, color and branding so that you end up with intuitive and effective Web designs. And lastly, you will also get a peek behind the curtains of Smashing Magazine.

* paperback, 300 pages,
* full-color images on coated paper,

20 % avslag om man forhåndsbestiller nå, da koster den $23.90 + frakt.

The Smashing Book: Pre-Order Now And Save 20% | Events | Smashing Magazine
 

webpiken

Medlem
Som sagt er den bare bestilt, og kommer først ut senere i måneden, så det må jeg komme tilbake til :)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
bestilt:D takk for tipset webpiken ;) ryktepoeng til deg ;)


(selvfølgelig fikk jeg ikke gitt ryktepoeng til deg, må spre litt mer først, hehe )
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
er det galt av meg å kjøpe denne når 50% av grunnen er at jeg synes bokomslaget var fint ? hehe

Smashing Magazine er en av de beste bloggene på nettet, så jeg har store forventninger til denne boken ;)
 

Santo

Active Member
Jeg ville betale med $ istedetfor €, men er ikke det mulig mon tro? Forsøkte forøvrig å finne en måte å kontakte disse folkene på, men det viste seg å ikke bli lett...
 
Topp