Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webdesign til lavpris

lazaa

Medlem
Dinwebside.net - Web og grafisk, leverer webdesign og grafisk design til meget konkurransedyktige priser.

Fornøyde kunder og rask levering! :)

Standard priser på webdesign:

Enkel webside
Enklere websider med lite innhold og ingen / evt. få undersider.

990,-

Standard webside
Standard webside med forside og undersider. Dette er det mest vanlige alternativet.

1990,-

Pro webside
Dette er for større sider med mange undersider og mye innhold. Også med evt. funksjoner som forum, skjemaer o.l.

2990,-

Martinsen Webløsninger
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
skal ikke snakke stygt om hverken ditt tilbud eller det du leverer - men et godt tips er å ikke fokusere på å være billigst eller å ha konkurransedyktige priser. Du selger ikke spiker, men unikt håndarbeid. Pris er "uvesentlig" i den sammenhengen, da du jo ikke på noen måte selger standardiserte produkter, ikke sant?

Rema fokuserer på pris. De selger standardiserte produkter. Det er pris de konkurrerer på. Du selger derimot håndarbeid. Du konkurrer på kvalitet. Ikke pris.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
En annen ting: Mange her driver med det samme som du, men innlegget ditt har de samme prisene som på nettsiden. Det er nok en fordel at du kommuniserer målrettet - folk her er nok kollegaer/konkurrenter/oppdragsgivere, så tenk på hva du ønsker å kommunisere.
Er tanken din at jeg skal videreselge dine tjenester, så er det greit med litt info rundt det, sant?

Ellers hadde jeg tatt bort Hitler fra forsiden din.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Den med Hitler så jeg ikke før nå, men enig. Med mindre vigrid og norgespatriotene er målgruppen:)

Forøvrig:

Mva og betaling

Vi er midlertidig fristilt for mva, så oppgitte priser er totalpris. Ved betaling mottar du faktura med 10 dagers forfall.

----

Det er ingenting som heter fristilt for MVA, og korteste betalingsfrist for regninger er så vidt meg bekjent 14 dager. Rett også opp siste setning. "ved betaling mottar du faktura.."

Som jo betyr at HVIS jeg betaler, så får jeg faktura, men hvis jeg IKKE betaler - så mottar jeg ingen faktura.
 

xenimus86

Medlem
Det er ingenting som heter fristilt for MVA, og korteste betalingsfrist for regninger er så vidt meg bekjent 14 dager

Tror man regulerer dette akkurat som man vil hvis det er bedrifter man selger til.
Jeg har 7 dager på alle mine fakturaer, og har aldri fått pes om det, siden det alltid fremkommer før salget / i kontrakten. :)
 

ptomter

Medlem
Det er ingen regell eller sted som definerer antall dager betalingsfrsist man skal ha bortsett fra sin egen samvittinghet og avtalevilkår som man setter for kunden. Vannligst er 10, 14 ved privatpersoner, 20, 30 Dager ved bedrifter eller offentlige enheter.
 
Topp