Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webdesigner søkes

Keanu

Geek
Jeg har fått i oppgave å utvikle en turistportal for en liten bygd. Utvikling av selve siden og innhold har jeg kontroll på, men jeg trenger en designer / flere designere. Målgruppen er friluftslivsinteresserte barnefamilier og fotturister.

Designerens jobb vil være å utvikle en profil til nettsiden, altså webdesign. Det er urelevant hvilket CMS som skal brukes, designeres jobb er all hovedsaklig profil, fargevalg og layout på siden, i HTML og CSS (og eventuelt JavaScript). Det er selvsagt ikke noe negativt om det implementeres f.eks. som et Joomla-design eller Wordpress-theme heller, men det er ikke nødvendig.

Kostnadsrammen på selve designet er rundt 10 000-20 000 kr, hele prosjektet har en kostnadsramme på rundt det doble, så jeg har litt å gå på.

Det som jeg ser for meg at designer skal levere:
  • Logo for siden
  • Design for forside
  • Design for undersider - hvor attraksjoner, spisesteder og overnattingsmuligheter blir presentert
  • Evt andre sider som designer ser for seg at bør se annerledes ut enn undersiden

Om du er interessert i å ta på deg denne jobben, kontakt meg gjennom PM eller på post[alfakrøll]olepetter.com. Da vil jeg presentere nærmere hva siden vil inneholde og hva som forventes.

Jeg ser helst at du også sender informasjon om tidligere arbeid (portefølje), slik at vi har noe å arbeide med når vi skal velge ut kandidater, et foreløpig kostnadsestimat basert på beskrivelsen over og hvor snart du har tid til å ta på deg prosjektet.

Etter at aktuelle kandidater er plukket ut, sender vi mer informasjon, og vil ha en kort beskrivelse av hvordan dere ser for dere designet. Ut fra dette velger vi ut designer som får jobben. Den korte beskrivelsen av designet kan potensielt være lønnet, i tillegg til selve jobben.
 

Keanu

Geek
Vil takke for alle som har meldt sin interesse. Vi har funnet et selskap vi går videre med, så ytterligere kontakt er ikke nødvendig.

Jeg har forhåpentligvis svart på alle responser nå, og det er mulig jeg kontakter noen av dere i fremtiden om vi ikke er fornøyde med enkelte aspekter ved designet.
 
Topp