Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet har fått PR

Tonny Kluften

Administrator
Noen hvisket meg i øret at WF brukte TLA (text-links-ads) for å selge linker før jeg kjøpte forumet. Jeg blåder i PR, men for moro skyld sendte jeg inn en forespørsel til Google via webmaster tools om de kunne fjerne evt. straff WF har fått pga TLA. Det var en uke siden.
I dag at det lå en beskjed til meg at de har behandlet forespørselen og nå ser vi resultatet. Det var som forventet at WF ville få PR nå som de vet at det ikke selges linker her. Men det som blir virkelig spennende å se er om det har vært noen straff på SERP slik at det vil komme flere besøkende hit fra Google.
 

Tonny Kluften

Administrator
Er ikke spesielt imponert over at det bare er PR3, burde hatt PR5, hadde WF vært engelsk hadde det hatt PR5, vi er gjerrigere med lenker her i Norge. Hvis alle som syns at WF er ok kan lenke hit på en eller annen måte så kan jo det hjelpe. Hjelpe for PR ja, men viktigst, hjelpe på plassering i SERP slik at det kommer enda flere besøkende hit og gjør WF enda bedre. Vi er tross alt avhengig av mennesker for å få hjelp til det vi lurer på her.
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
WF ranker jo meget godt fra før, så jeg tviler men fint om du varsler om trafikken øker fra og med idag.
 

Epsilon

Medlem
Updates?

@Tonny, kan du poste endring i antall besøkende i prosent? (hvis det har vært noen endring).
Det har vel vært en uke med PR nå.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har lest tittelen på denne tråden så mange ganger nå, innholdet også, mens jeg allikevel hver eneste gang jeg leser tittelen undrer meg på hvilken aviser som har skrevet om Webforumet. Flotters med PR. Gratulerer, evt ikke. Vel, flotters uansett! :)
 
Topp