Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet på Facebook

picxx

Well-Known Member
Jaggu på tide :D
 

picxx

Well-Known Member
Har du gjort slik?
Inne på fansiden din trykker du -Rediger side- // -Finn Notater- // -Trykk Rediger- // -Trykk rediger importinnstillinger- // -Skriv så inn url til rss strømmen din-.

Hvis det ikke går, forsøk å brenne feeden i feedburner og kjør den derfra.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har gjort det ja. Hadde en kunde for litt siden som også hade samme problemet. Det løste seg av seg selv etter en ukes tid. Det løste seg faktisk når han fikk oppgradert urlen til facebook.com/navn. Vet ikke om det var noen sammenheng der, heller tvilsomt kanskje. Jeg kommer nok uansett til å prøve Yahoo pipes for denne feeden.
 

picxx

Well-Known Member
Tror ikke det har noen sammenheng med facebook url'en.
Jeg har ikke hatt noen problemer på de siden jeg har på facebook, men ja, de kan være utrolig træge og buggete til tider. Noen ganger kommer en post jeg skrev for en ukes tid siden sprettende opp og slikt.
 

Altberger

Medlem
fikk oppgradert urlen til facebook.com/navn.


Hvordan gjør man dette?

Jeg har 2 profiler;

Sportsbloggen Alt Om Sport | Facebook (aner ikke hvordan denne fikk navnebasert URL)

Kna Oslo Og Omegn | Facebook

(KNA Oslo - har ikke egen navnebasert URL i FB)

- Hvordan lager man navnebasert URL i boka?

Og - kan man skjule gruppeadministratoren og bare få opp selve gruppen; Gruppen for oss som liker KNA - i Facebook søketreffet.
- Ser at webforumet kommer med flere treff ved søk i facebook - det synes jeg er litt forvirrende...

Er ikke ute etter venner - Kun fans og gruppemedlemmer.
Aanmelden | Facebook
- Slik det er satt opp nå. Er det mulig å velge; Liker dette? - eller kan man kun spørre om en venneforespørsel? Ved evt venneforsespørsel vil jeg at alle kan bli det uten å måtte spørre først. Åpent for alle.


- Jeg ser ikke ulike valg (venn eller liker) på toppen av FB KNA selv, men tipper valgene enten er; Bli en venn, eller Liker dette. - Jeg vil ha fans, dvs liker dette.

- Må jeg da endre på hele profiltypen for KNA?

- Har jeg valgt feil modell?

- Eller kan jeg gjøre noe under FB innstillinger for eksisterende KNA konto som lar alle bli venner med KNA uten at jeg som admin må bekrefte venneforespørselen tilbake?
 
Sist redigert:
Topp