Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet samling i 2011

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Er vi lur så gjør vi det om til en slags "blogg boot camp" eller hva det nå heter. Altså.. lage en del bløff rundt dette *evil grin*
Er det i Stavanger-området er jeg ihvertfall med. Er det en annen plass så må jeg tenke og planlegge litt, men jeg begynner å innse det hadde vært kjekt å ta en øl (eller hvitvin av sorten chablis).
 

picxx

Well-Known Member
Er vi lur så gjør vi det om til en slags "blogg boot camp" eller hva det nå heter.

Eller man kan gå sammen en 3-4 stykker og kalle det et seminar.
Snakke noe dritt om sosiale medier og slikt og bruke honoraret til å kjøpe inn chablis og betale for hotell ;)
 

i-net

Medlem
De beste aff. konferansene er gjerne i Las Vegas, så jeg stemmer for å møtes i Las Vegas :D
#2 på ønskelisten er Oslo, hvis folket vil ta det mer kjedelige valget..:rolleyes:
 
Sist redigert:
Mange gode forslag :)

Jeg bor i Oslo, midt i sentrum nærmere sagt Frogner. Så om vi ikke finner noen bra sted å møtes ute. Er det mulig vi kan ta det hos meg. Plass til 10-20 folk.

I første omgang tenkte jeg kun å ha et sosialt møte, og eventuelt om det går bra gjøre noen større senere.
(om noen lurer på hvorfor jeg har så få poster her, så er det fordi jeg tidligere var aktiv på nwf)
 

Børge AJ

Medlem
Hadde vært kult å møte noen likesinnede :) Er ingen i min omgangskrets som driver med web, eller har noe særlig interesse for det, så jeg er i hvertfall interressert i et meetup :)
 

Kassimaja

Geocacher
Tror vi er mange som kunne ha hatt gleden av noe sånt...
 
Topp