Webforumet vises ikke ordentlig på iPad

En tråd i 'Ris og ros til WF' startet av Steve Cash, 26 Jun 2015.

1. Steve Cash

Steve Cash Medlem

Jeg skjønner ikke helt at jeg ikke har lagt merke til dette før, eller er det ganske nytt? I alle fall så vises ikke innlegg og grupper ordentlig på iPadpå høykant. På forsiden ser jeg bare bunnen av den øverste gruppa, Webutvikling, det vises fra antall tråder og innlegg og nedover, gruppenavn, omtale mv. er borte. Når jeg ser nærmere etter så er det faktisk ganske mye som forsvinner, alt mellom menylinja der det står Hjem, Forum, Medlemmer, Blogg og antall tråder er borte.

I nye innlegg ser jeg ikke det øverste (eller er det de to øverste).

Testet med to stk. iPad av "vanlig" størrelse, en Air og en eldre modell, jeg tror den heter iPad 2. iOS 8, nettleserne Safari, Opera Coast og Puffin. Så det er i alle fall neppe nettleseravhengig. Hvis iPad legges på siden går det greit, men forumet bør jo vises riktig på høykant også.

Sist redigert: 26 Jun 2015
  2. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Ingen problemer med et vanlig 10" Android nettbrett ihvertfall, kanskje er det noe med brukeren??

3. xdex

xdex Medlem

Er noe galt på Android mobilen også. Ser ikke overskriften når du er inne på innlegg, slik som denne posten.

Samsung galaxy s5

4. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

5. Steve Cash

Steve Cash Medlem

En rask sjekk på iPad Air med Safari og Opera Coast gir riktig resultat nå. Takk for rask løsning.

6. xdex

xdex Medlem

Ble fikset her også!

Del denne siden