Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumets Babes Tråd!

picxx

Well-Known Member
Ethvert forum med respekt for seg selv har vel en "Babes tråd".
Selv trauste webmastere kan da ha det litt moromt innimellom, og det er ikke å forakte å hvile øyet på noe annet enn kodesnutter og innloggingsskjermer hele dagen heller?

Edit av Kenneth: Jeg legger til at dette ikke er en tråd for diskusjon, så fremt du ikke bidrar med et bilde.
Og til de som mener dette ikke passer seg inn på dette forumet, så vil jeg nevne at dette er "underholdning" delen av WF.


Jeg er i bunn og grunn den mest anti-regel personen som finnes, men for å få litt struktur i tråden trengs det vel i det minste noen retningslinjer.
Denne tråden er en "Babes" tråd. Det skal postes bilde av Babes (Om noen jenter føler seg støtt har de all mulighet til å lage en "Hung Guy" tråd).
- Link bilde fra en annen server om du ikke sitter med rettighetene på bildet.
Photobucket og flickr kan brukes.
- Ingen close up "se kjøttkake" bilder...dette er babes, ikke gynekologenes landsmøte.
- Det er lov å kommentere bilder, men vær litt konstruktiv. Kommentarer som "den ville jeg pult" og "fyyy faen for en kropp" er lite konstruktive :D
- Hold bredden på bildene på et ok nivå slik at man slipper noen kjempescroll i nettleseren.
- Ingen aff. linker i bildene eller andre skjulte, smarte oppfinnelser.
- Ta gjerne med navn og evt. webside til jenta/modellen

Om tråden blir poppis kan den gjøres sticky, men det er opp til dere å avgjøre :)

Let's shoot some babes!!

bobibknpl010.jpg

Bobbi Eden
bobbi-eden.com
 
Sist redigert av en moderator:

Keanu

Geek
More geeks! :)
2006-12-05-TTEO-amber1.jpg

Amber MacArthur fra net@nite, commandN, webmation

baloons-lrg.jpg

Kari Byron fra Mythbusters

mwebb-0701.jpg

Morgan Webb fra TechTV og X-Play
 
Topp