Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webhotell - og domenetilknytning

SignHver

Medlem
Til nå har jeg alltid brukt å ha feks domeneshop eller tilsvarende til å hoste mine webhotell. Men nå begynner det å samle seg opp en del domener - så kunne like godt tenkt på å hoste noe et annet sted?

Jeg føler meg så dum, så spør dere kloke hoder her inne.

For er det da slik at man kan ha et webhotell - og knytte flere domener til dette (evt hvor mange) og hvor mange databaser man kan ha på disse?

Eksempler på gode slike leverandører?
Jeg bruker stort sett wordpress til mine websider.
 
A

aabbcc

Guest
Jeg er også veldig fornøyd med host1, greie priser og god service.

a a b b c c
 
Til nå har jeg alltid brukt å ha feks domeneshop eller tilsvarende til å hoste mine webhotell. Men nå begynner det å samle seg opp en del domener - så kunne like godt tenkt på å hoste noe et annet sted?

Jeg føler meg så dum, så spør dere kloke hoder her inne.

For er det da slik at man kan ha et webhotell - og knytte flere domener til dette (evt hvor mange) og hvor mange databaser man kan ha på disse?

Eksempler på gode slike leverandører?
Jeg bruker stort sett wordpress til mine websider.

Har du ett webhotell for hvert domene? Det går kjempe greit å knytte mange tilleggsdomener til samme webhotell, så lar du domenene peke til egne mapper på samme server. Antallet databaser varier etter hvilket webhotell du velger, hos host1 er det ubegrenset på alle webhotellpakkene.
 

SignHver

Medlem
Har du ett webhotell for hvert domene? Det går kjempe greit å knytte mange tilleggsdomener til samme webhotell, så lar du domenene peke til egne mapper på samme server. Antallet databaser varier etter hvilket webhotell du velger, hos host1 er det ubegrenset på alle webhotellpakkene.

Takk for svar :)

La inn et spm hos Host1 for et par dager siden, men har ikke fått noe svar derfra.

Kan jeg spørre her om det er grei jobb for en som ikke har gjort det før? Jeg kan jo feks gjøre det med det minste webhotellet til kr 29 for å prøve.

Bare endrer navnetjeneren på eksisterende domene da? (er litt på ukjent mark her)
 

Tony J

Alle skal få
Hvis du vil slippe å vente på svar så hør med Webhotell og domene - PRO ISP . Rimelige priser, god support og har alt du trenger. :) Prøver du uten å få det til så hjelper de deg sikkert med det.Er du ikke fornøyd har du 30 dagers pengene tilbake garanti.
 

Tony J

Alle skal få
Som sagt, er du ikke fornøyd så betaler du ingenting. Jeg har vært kunde i 4 år + og har ingenting å utsette. Jeg er ganske "dum" når det kommer til det teknologiske relatert til webben og er nok avhengig av mer hjelp enn de fleste her inne iallfall, men når jeg enda er fornøyd med ting skal Pro Isp ha stor ære for den følelsen. Men la det være sagt at Host1 er nok et bra valg de også , men jeg føler de et slags monopol for tilbakemeldinger her inne, og ofte av folk som ikke har prøvd Pro Isp selv :) Og til slutt, med en 30 dagers pengene tilbake garanti har du vel ikke stort å tape?
 

SignHver

Medlem
Så når jeg kjøper nytt domene så krysser jeg bare av for denne: ?

Her hos Domeneshop:

Alternativ 4: Egne navnetjenere!
Dersom du har egne navnetjenere som du ønsker å benytte til ditt domenenavn, velger du dette alternativet.
 
Topp