Kjapp og trygg hosting for Wordpress

webhotell/server/hosting til smbinfo.no

Smbinfo

Medlem
Hoi,

Vi opplever et økt antall besøkende på sidene våre, noe som er stas. Men hastigheten er ikke all verden, spesielt på noen sider. Vi bruker Drupal som CMS løsning og har hatt en geek på dette til å se gjennom oppsett etc, og det ser bra ut.

Vi kommer til å lansere flere sider og vet at både besøkende og kompleksitet i siden(e) vil øke.

Spørsmålet derfor er, hvordan kan jeg på en best mulig hoste sidene mine? Ønsker egentlig å gjøre så lite som mulig selv, slikt sett har et webhotell hittil vært veldig greit. Slipper oppdatere php/server osv selv.

Finnes det noe tilsvarende, men med god ytelse? Bruker per i dag uniweb på webhotell og har sendt avgårde et spørsmål til dem på noe kjappere.
 

Eggan

medlem
Har selv hatt god erfaring med både Subsys og Host1, bruker nå sistnevnte på alle mine norske sider.
Ergo send en mail til Host1 og hør med dem ;)
 

Tony J

Alle skal få
Nok en gang ser det ut som om Pro Isp er glemt. Jeg er sikker på om de over hadde hatt erfaring med Pro Isp så hadde de blitt hyppig nevnt som et forslag. Sammenlign gjerne priser med Host1 og andre. Det som trekker opp er konge service. Selv på juleaften kan du finne på å få raske svar :) De har også en 30 dager pengene tilbake garanti dersom du ikke er fornøyd uten at du trenger å nevne hvorfor. Gi de en sjanse gutter :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Nok en gang ser det ut som om Pro Isp er glemt. Jeg er sikker på om de over hadde hatt erfaring med Pro Isp så hadde de blitt hyppig nevnt som et forslag.

Kan støtte den. Jeg bruker ikke ProISP i dag, men jeg benyttet dem for noen år siden og det var aldri noen problemer eller noe krøll.
 

minime

Medlem
Jeg bruker Proisp, de er kjempe bra syntes jeg, raske til også svare på e-post.

Webhuset er også ok, men de er sinnsykt dyre.
 
Topp