Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webhotell som tilbyr windows server !HASTER!

O

Ozai

Guest
Hei!
det er nå andre gang jeg er nødt til å bytte webhotell. fra domeneshop fordi de ikke tilbød windows server også nå fra servetheworld fordi MSSQL database ordningen deres er kun til nødstusjoner (?)
nå er jeg igjen på utsikt etter et webhotell med:
.net framework
MS SQL
SMTP detaljer for epost

jeg trenger sårt hjelp fra dere idag. nettbutikken står klart men får ikke "launchet" den pga dette.
hosting MÅ ikke være i Norge. har sjekket hostgator.com men de tilbyr ikke windows server.

takker og bukker for all hjelp
 

nag

Medlem
ta en titt på webhuset.no. De holder til i Bergen. Har brukt dem og har ikke hatt noen problemer med dem. De har windows + mssql + mysql. Ikke det billigste men greit opplegg. De har SMTP der du kan sende mail fra siden. De påstår denne ikke skal brukes til masseutsendelser (da må du evt ta kontakt med dem) men jeg vet ikke om de har noen grense for hvor mye som kan sendes. De har også relativt rimelige virutelle 2008 servere hvis det skulle bli aktuelt. Vedrørende .NET framework så har jeg hvertfall versjon 3.5 på mitt så her støtter de det som er.

Active24 har vel også windows webhotell, men de er litt mindre fleksible ved valg av størrelse på databaser osv.
 

nag

Medlem
Er detsverre ikke like stort utvalg av windows hoster. Virker som de fleste er opptatt av diverse åpenkildesystemer. Er vel billigere rent lisensmessig også, men for oss som har låst oss til microsoft hadde det vert greit med litt flere å velge i.

Web10.nu har også en ok windowshost, men ikke MSSQL og er heller ikke stedet å ha de aller største sidene.
 

nag

Medlem
webhuset går fra full til medium trust fra 5. mai

En liten ting det kan være verdt å merke seg vedrørende webhuset.

Fikk mail fra dem i dag og de har tenkt å gå over fra full til medium trust på alle windowsservere fra 5. mai. Dersom dette er ett problem for deg så må du finne noen andre :) De vil vistnok ha en overgangsordning frem til 8. juni eller der omkring hvor du kan kjøre full trust via en endring i web.config. Men uansett ikke noe å basere seg på.

Er mulig å tilpasse seg dette, men jeg aner ikke hvilke system du satser på eller om du progger selv.

For min del var det ikke noe sak, eneste problemet jeg hadde fått var at man må bruke .NET Connector versjon 5.2 eller høyere for koble til MySQL på medium trust. Oppgraderte dette i kveld og da regner jeg med å være safe. (er bare å kopiere en ny dll fil inni i Bin mappa)

litt off topic kanskje, men tenkte det var verdt å nevne i tilfelle du vurderer webhuset og trenger "full frihet".
 
O

Ozai

Guest
hmmm ja active24 var dyre.....

noen erfaringer fra utlandet?
 
O

Ozai

Guest
betaler 79 imnd hos servetheworld. kunne ha betalt 129,- i mnd men ikke for 2gb
 
O

Ozai

Guest
det blir endel bilder på nettbutikken. valgte 4 gb for å slippe å øke plassen senere. Sysedata hørtes utmerket ut.....174,- for 2gb?
 
O

Ozai

Guest
men 174,- for 2gb? det er litt for mye. jeg er så usikker på utlandet umulig å vite hvilken som er sikker å velge
 
Topp