Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webhotell?

Necatrine

Medlem
Hei som dere kanskje har fått mere dere har jeg startet bedriften Motion Wave Media. Vi holder på med nettsiden nå men har et problem da jeg kun har webhotell i usa. Er det noen som har webhotell som er gratis/billig hadde det passet bra i og med jeg vil spare mest mulig penger i oppstarten. Ta kontakt eller sleng inn en kommentar vis du kan hjelpe meg :)

Mvh Kim Kristensen
Motion Wave Media
 
U

Uregistrert

Guest
ja.

Men det blir desverre litt for lite for oss. hmm..
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Uregistrert skrev:
Men det blir desverre litt for lite for oss. hmm..
Hvem er du,? og hva mener du med at det blir for lite? Om du er TS kan du jo gjerne logge inn når du poster. :)

Uten at jeg skal være for frekk, men når dere først og fremst starter en bedrift og skal drive med IT/design/koding av nettsider, så må du vel være enig i at et webhotell kanskje er noe av det dere burde ta og bruke noen kroner på, evt en dedikert server?

One.com har webhotell på 25GB til en prislapp av 40NOK per mnd. Om dere leter etter mer diskplass enn 25GB gratis tror jeg dere skal lete en stund altså.
 

Necatrine

Medlem
Det var en feil :) Vi har webhotell men i et annet land. Å vil ha minst mulig MS opp mot norske kunder. Så klart skal vi bruke endel ressurser men må vente på lønn først. Men greit å finne ut endel ting først. Skjønner ikke hvorfor forumet logger meg ut sånn hvert andre minutt?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
neste gang du logger inn så huk av "husk meg".

Se etter EU webhotell, amsterdam eller noe, billigt og god ping
 

Necatrine

Medlem
Titter litt rundt i europa ja. Dedikated kommer så klart, men i oppstart passes ikke en host man betaler over 100dollar pr mnd på. Må få litt kunder under oss først :) Jobber på spreng med nye siden å webforumet er første som får dømme den .
 

zapotek

Medlem
Hva mener du med "for lite"? Hva skal du ha på webhotellet? Siden som presenterer deres firma? Eller kundesider?
 

Necatrine

Medlem
Det skal kun presenteres som vårt firma. Så tenker at 10kr faktisk er ok. Må bare regne ut hvor stor siden blir på andre hotellet. blir nok endel grafikk,men mulig jeg bare linker til portofolio som blir andres sider og design o.l
 

Necatrine

Medlem
å sånn tilfeldigvis søker jeg en WP person sånn nå med engang da min designer er borte en uke. Mot betaling så klart. Har designet klart i hodet må bare få det ned i kode.
 
Topp