Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webside til salg

Boo

Medlem
Som flere andre her har jeg litt mer prosjekter i sving en hva jeg har tid til, derfor har jeg begynt å sotere gjennom sidene og luke ut de jeg har mistet mest innteresse til. Med tiden vil det nok bli postet flerne prosjekter her.

Men frem til den siden jeg selger nå.

dristigdotorg

Det er en affiliate spreadshirt nettbutikk som har eksistert i ca 2 år på dette domene og 2 år på et annet.
Faktisk den første siden jeg begynte å tjene penger på, inntektene på siden varierer kraftig fra måned til måned, alt kommer ann på hvor aktiv jeg er med å oppdaterer nye produkter og markedsfører dem.


Salget er domene og websiden ikke spreadshirt kontoen ettersom jeg har flerne butikker via den. Hovedsiden har PageRank 3 og flerne av undersidene 2.
Bilde fra google analytic

Pris: Bud fra 20 000
 
Sist redigert:

Helge

Profesjonell Googlesøker
1. du nevner ikke hvor mye du tjener på siden i gjennomsnitt
2. mesteparten av traffikken kommer fra traffic-network.net (kjøpt trafikk?)
3. 20.000 for en spreadshirt butikk synes jeg hørtes mye ut. Men det vil si at du har snittsalg/fortjeneste på 2000,- pr mnd ?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Trådstarter nevner klart og tydelig at inntektene varierer, og det er jo godt forståelig da en slik butikk må markedsføres for og tjene gode kroner på den. Selv syns jeg det var en flott butikk, og at denne har en inntekt på 2000 per måned, alene fra trafikken den får fra Google tviler jeg ikke ett sekund på.

Si meg Caper, hadde du skrevet inn dine inntekter offentlig her inne? Til og med du forstår jo at dette er slikt de fleste er mer komfortabel med og ta på pm.!

En annen sak, Caper, hvorfor må selger ha en fortjeneste på 2000 per måned? Fordi han på liv og død skal holde seg på samme nivå som alle andre når han vil selge nettstedet sitt?

Hadde jeg hatt muligheten atm, skulle jeg kjøpt nettstedet asap. Det og dra en god inntekt av en slik butikk som dette er jeg bombesikker på at er veldig godt mulig.!


-----------------------------------------
webside
 
Sist redigert av en moderator:

Helge

Profesjonell Googlesøker
Seppo: Jeg spør fordi jeg er intressert i å kjøpe noen nye sider, og da er det lovt å være skeptisk.

Til den andre saken seppo, fordi det må være en reell verdi på butikken og ikke bare en sum personen "gjerne vil ha".

Og når jeg ser at mesteparten av trafikken kommer fra noe som ser ut som "kjøpt trafikk" så blir jeg skeptisk.

No hard feelings, bare ren business ;)
 

picxx

Well-Known Member
Hadde jeg hatt muligheten atm, skulle jeg kjøpt nettstedet asap. Det og dra en god inntekt av en slik butikk som dette er jeg bombesikker på at er veldig godt mulig.!

Jeg er bombesikker på at du vil få det for 1/4 av prisen om du sender en pm.
Lykke til med ny nettbutikk atle ;)
 

Boo

Medlem
Til Casper

1. Nope, og grunnen nevnte seppolaatle
2. Halveis korrekt, opprinnelig pleier det vær betalt trafikk, men gjorde en liten deal med dem som leverer trafikken (ikke noe som har med siden å gjør nå). De kommer til å levere 32 000+ brukere til før det blir avsluttet.
3. igrunn er jeg enig med deg at det kunne høres mye ut, men når jeg jobbet aktivt med siden hadde den en inntekt i måneden som var leveligt hvis man strammet inn belte litt. Vet og at det er mulig å tjene enda mer inn hvis kunnskapen til markedsføring og få nye "hotte" desgin på klærne er tilstede.

Den summen jeg "gjerne vil ha" er nok mye høyere, men prisen er realistisk i min tankegang. :)

Hvis noen er inntreserte å kjøpe den for å la den gå på tomgang og "tro" de blir "rike", så ville jeg ikke solgt den til de. for ønsker ikke 2mnd senere å få telefon fra kjøper som påstår at de har blitt lurt.
 
Topp