Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Websider selges

Bjørnar

Gründer
Hei,

Da jeg prøver å spisse konseptutviklingen min, ser jeg at jeg må kvitte meg ting for å fokusere sterkere på det jeg ønsker.

webindex.no
Webside med "design", samt noe innhold. Var ment som en oversikt over alt av en ressurser en webutvikler kan ha bruk for, men jeg har overhodet ikke tid til å gjøre noe med den. 13 unike til nå i år, så det er jo ikke akkurat noen trafikkmaskin... Kjører phpLinkDirectory for katalogfunksjonen. Bud ønskes, men forventer ikke store pengene.

webplaneten.no
Var meningen å ta opp konkurransen med Norsk Webforum, da det kan se ut som det trenges et webforum med lavere terskel enn NWF. (Viktig å presisere at det er stor forskjell på Webforumet og Norsk Webforum). Egenprodusert system for administrering av siden som følger med. Har ikke peil på trafikken her, men tar ikke helt av. Generer et par dollars i mnd. Har potensiale, men krever jobb. Bud ønskes, men forventer ikke store pengene.

hwblogg.no
Webside jeg har kjørt i dass, og aldri fått tid til å få det opp igjen. Er kjøpt via en her på forumet for 700 tror jeg det var, selges for 200,-. Jeg har alt av innhold, database etc, så bør være en smal sak å få opp igjen, egentlig.

Domenet datamaskin1.no
Kun domene, ingen innhold. Selges for en slikk og ingenting. Gi bud dersom interesse.

Domenet fuzzi.no
Kun domene, ingen innhold. Selges for en slikk og ingenting. Gi bud dersom interesse.

Tar gjerne rene bud på PM eller epost, spørsmål tas her i plenum :)
 

Bjørnar

Gründer
Legger til disse;

humorparaden.net
Humorside, noe innhold. selges som den er, med WP, innhold og mods. Ingen statistikk tilgjengelig. Bud ønskes, men forventer ikke millioner.
Humorparaden

monkeyfonics.com
Humorside på engelsk, selges som den er, med WP, innhold og mods. Ingen statistikk tilgjengelig. Bud ønskes, men forventer ikke millioner.
Hooked on Monkey Fonics
 
Topp