Webutvikler ledig for oppdrag

En tråd i 'Jobbsøking' startet av gal_anonym, 5 Jun 2018.

1. gal_anonym

gal_anonym Medlem

Trenger du hjelp med nettsiden din?

Jeg er en profesjonell webutvikler som har ledig kapasitet og er klar for nye oppdrag og utfordringer! Jeg kan sette opp en ny nettside, ny nettbutikk med alle integrasjoner eller gjennomføre modifikasjoner i den eksisterende nettsiden / nettbutikken din. Jeg kan programmere i PHP, Node.js (JavaScript), kan også programmere templates i Shopify-liquid språket. Jeg har også over 10-års erfaring i HTML, CSS og JavaScript.

Selv har jeg utviklet nettsteder som artige.no og gratis-annonse.no, jeg jobber på deltid hos wpcare.no, og administrerer en del norske Shopify butikker som freelancer.

Timeprisen er veldig fornuftig og ligger på 550 kr/time + MVA.

Jeg gir deg et prisoverslag for oppgaven. For større oppgaver pleier jeg også å sette en maxpris da det kan være vanskelig å gi et prisoverslag.
    Du får en daglig logg med oversikt over tidsbruk og hvilke oppgaver det er jobbet på. For eksempel:

01.02.2018 Timeliste - Bedrift AS
    Oppgave: Endringer i Shopify layout og Analytics setup på eksempel.no
    14:03-14:49 (46min) Overføre features til nytt theme, ekstra CSS debugging på featured-reviews
    14:51-15:15 (24min) Google SpreadSheet og Google Analytics setup for statistikkføring
    15:15-15:28 (13min) Stjerne-reviews under produkt tittel på single-view på eksempel.no

Jeg setter ut en norsk faktura som kan kostnadsføres i regnskapet.

Les mer:
    kalis.no

Kontakt meg for uforpliktende samtale angående nettsiden din via:

Webforumet: send PM
    Epost: kontor@kalis.no
    Tlf: 40095256

2. Jens1986 Medlem

Kan gå god for Kalis - han har gjort både større og mindre oppdrag for oss i mange år. Alt fra enkle CSS fixes i WP til å lage egene Shopify Apps helt fra bunn.

Veldig ryddig fyr, som alltid gir gode antagelser for hva prisen vil ende på.

God kommunikasjon og jobber raskt.

Anbefales!

gal_anonym liker dette.

Del denne siden