Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webutvikler trengs

reuterdal

Medlem
Hei dere,

Jeg kan ikke en eneste ting når det gjelder å lage hjemmeside.
Derfor gidder jeg heller ikke å benytte noe av tiden min til å sette meg inn i det å programmere osv. (har prøvd, skjønner at jeg ikke er 13 år lenger)

Er det noen her som har noen gode råd eller tips om hvem jeg burde kontakte for å utvikle ideen min?

Websiden vil være et diskusjonsforum, hvor man må registrere seg som medlem for å legge ut artikler/topics u name it.

Med andre ord ganske basic side.

takk på forhånd!
 

reuterdal

Medlem
rent forum

det blir rent forum , det må også være muligheter til å gi artikler "terning-kast"

brukere skal kunne legge inn en link til en artikkel for videresending, med egen overskrift.

mye lik denne siden kan du si, men med mye mer "rent" og profesjonelt utseende.
 

adeneo

Medlem
Er det ikke rent og pent nok for deg her, og ser det ikke profesjonelt nok ut for din høye standard :D

Se på phpBB, det er gratis og det er flere theme's tilgjengelig, og Dag vipper dette opp på en server for deg med de justeringene du ønsker for noen tiere.
 

reuterdal

Medlem
takk!!!

Er det ikke rent og pent nok for deg her, og ser det ikke profesjonelt nok ut for din høye standard :D

Se på phpBB, det er gratis og det er flere theme's tilgjengelig, og Dag vipper dette opp på en server for deg med de justeringene du ønsker for noen tiere.


takk adeneo
 

reuterdal

Medlem
var ikke kanskje ikke midt i blinken

det jeg tenker meg ligner veldig på nettsiden www digg.com vis dere kjenner til den,
var kanskje feil av meg å kalle det en forum side?

Får jeg laget tilsvarende med phpbb?
eller skal jeg rett å slett finne noen som kan det? eventuelt hvem?
 

zapotek

Medlem
det jeg tenker meg ligner veldig på nettsiden www digg.com vis dere kjenner til den,
var kanskje feil av meg å kalle det en forum side?

Får jeg laget tilsvarende med phpbb?
eller skal jeg rett å slett finne noen som kan det? eventuelt hvem?

Da er det aller best å bruke en Diggklone. Pligg er vel den mest brukte.
 

reuterdal

Medlem
pligg

ja titta litt nå fint du også nevnte den ;)
takk for svar folkens!

blir artig å se hvordan detta blir ;) vi ses på xxxxxxx.no ;)
 
Topp