Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webutvikler?

Dropzdesign

New Member
Du er sikkert kjent med de gode gamle tekstbaserte mafiaspillene som eksisterte back in the day, som du satt og trykka på i skoletimen når du egentlig skulle fulgt med på hva læreren sa, eller når du skulle ha jobbet med noe helt annet sånn egentlig...

Jeg savner det, så jeg og en kompis av meg startet ett prosjekt for å lage ett lignende spill, med en litt mer moderne vri - Men på all måte fremdeles tekstbasert.

Nå har vi derimot ett problem, han studerer fremdeles - Og har fått så utrolig lite fritid, at prosjektet har stått stille i nesten 6 mnd! Jeg kan ikke PHP og alt det andre fine som hører til, jeg kan design.

Jeg har skrevet detaljerte planer for hvordan alt av funksjoner skal fungere, og alt er klart på den biten. Hele siden fra topp til bunn, er i grunn ferdig planlagt. Og det kommer til å være ett tekstbasert mafiaspill som skiller seg ut fra alt annet.

Så for å komme videre her trenger jeg en ny utvikler, noen som kan bidra til å få gjort ferdig siden. Jobben er allerede startet, databaser og what not er oppe og kjører, de mest kritiske funksjonene er ferdige - Dog noen noe halvveis.

Er det noe du kunne tenkt deg å være med på?
Om du er rette mann, splitter vi alle fortjenester spillet eventuelt måtte ha på midten, enkelt og greit.
Om du i tillegg har kunnskap til å på sikt få til en mobilapp som fungerer opp mot nettsiden, så folk enkelt kan spille via mobilen også, så er alt tilrettelagt for ett sinnsykt bra spill, som burde kunne trekke mange spillere!

Ta deg tid til å slå av en liten prat dersom det høres interessant ut!
 

Pomdre

New Member
Hei, Leter du fremdeles etter noen for å fortsette prosjektet? Dette virker spennende! Kan du sende meg bilder av noe design vis dere har laget noe enda? Så kan jeg danne meg et bedre bilde av hva dere holder på med.
 
Topp