Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Western Union

Vi er glade for å prensetere Wester Union i NetBooster Affiliate

Nå har det blitt enkelt å sende penger.
Gjør som millioner av andre kunder som har stolt på Western Union i mer enn 135 år for å sende penger.

• Registrer deg gratis og send penger online
• Kontantutbetaling er tilgjengelig i mer enn 200 land og territorier

Kampanjen har en rabattkode som kan brukes til dine brukere. Les mer om utbetalings model inne på vår kampanjeside.

 

OldHP

Medlem
Hei

Et råd jeg har til dere, noe jeg følgte selv og begynte et prosjekt med, sponsorachildinafrica.net - er å lage en sosial media nettside og sende gratis penger som f.eks røde kors gjør men på et mer personlig plan. Afrikanere og asiatere har lite penger generelt utifra hva jeg vet og for oss er de pengene vi har å gi lite i forhold til hva de blir verdt der nede. Sosiale medier er noe som ble stort for mange år siden og som fortsatt er stort. Derfor tror jeg at en blanding av det og veldedighet kan være utrolig bra business strategisk, nettopp fordi western union er enkel å bruke og mota penger.

En idè.
 

OldHP

Medlem
Altså..for å poengtere det viktigste: Røde kors gir ingen forståelse om at 200kr som man gir til afrikaneren eller asiateren egentlig er verdt x 10 eller x 20 mer. Å si ifra om det vil øke givergleden.
 
Topp