Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF på ny server

Tonny Kluften

Administrator
Hei.

Først og fremst. Tusen takk til Kenneth for hosting av WF idet snaue året siden jeg tok over WF.
Kenneth sin server var topp den, men nå har WF en sponsor og da blir det naturlig å bruke deres server, både for Kenneth sin del og for Solidhost sin del.

Da er altså WF over på ny server. Jeg stengte forumet i går for ikke å miste poster. Det tok sin tid å skifte, Domeneshop har et ikke alt for bra system (eller info) når man peker IP og så skifter navneserver i rask rekkefølge.

Vel, vel, ser at tiden det tok å flytte ikke var helt bortkastet, Ståle klarte bl.a. å miste dyden, ikke verst bare det. Han nærmer seg vel de 40.

Så blir det spennende å se om man merker hastighetsforskjell på Kenneth sin server og Solidhost sin server. Kenneth sin var rimelig god og hittil ser det ut til at SH matcher farta.

Si ifra hvis du merker noe krøll på noen måte.
 

webpiken

Medlem
Her hos meg er det betydelig raskere nå.

Godt jobba, Solidhost og Herr Kluften! :)
 

Kassimaja

Geocacher
Hei.

Vel, vel, ser at tiden det tok å flytte ikke var helt bortkastet, Ståle klarte bl.a. å miste dyden, ikke verst bare det. Han nærmer seg vel de 40.

40? Er du frekk? Det skal faktisk avholdes 4 OL før jeg passerer inn i de gamles rekker ;)
 

Kassimaja

Geocacher
40 er da ikke gammelt!!!!

Det er det sikkert delte meninger om ;) Og man er ikke eldre enn det man føler seg og da synes jeg det er rart at jeg ikke oftere blir spurt om legg når jeg kjøper meg røyk...
 

Kassimaja

Geocacher
Du har hørt om den gubben som sa det samme? Han våknet opp om morgenen og følte seg ung på grunn av at han hadde bleie på seg og ble matet flere ganger om dagen.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg er 22 og føler meg snart klar for aldersheimen, så ja, det er nok delte meninger her ja. :D
 
Topp