Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF-prosjekt 2 - 2008

picxx

Well-Known Member
Siden det første prosjektet nå beynner å nærme seg slutten lurer jeg på om det er noen som er int. i å delta i et adult prosjekt.

Prosjektet vil være gratis.
Det vil bety at du nettverker med mange flere innen samme genre, ha mange innlinker og masse besøk uten at du trenger å submitte til flere hundre kataloger. Dessuten vil alle råd og tips som kommer fra meg og andre være 100 prosent gratis.

Prosjektet vil være lærerikt.
Om du aldri har drevet med adult internett før vil du garantert lære mye, både fra meg, og andre som deltar.

Prosjektet er for webmastere.
Om du er en person som ikke vet hva html, css og internet marketing er, er du nok ikke ready til og bli med på dette prosjektet. Selve prosjektet handler i stor grad om networking, og ikke om det å lære noen internet basics.

Du VIL tjene penger på prosjektet!
Jeg har selv deltatt i to slike prosjekt før og du vil ganske sikkert tjene noen kroner ved å delta. Personlig har jeg tjent litt over $17.000 ved å delta på de to jeg var med i.....do the math :)

Om du er intressert i å delta i et slikt nettverk... la meg få vite det her i tråden.
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Så lenge helsa holder er jeg gjerne med jeg. Kan man lage ulike nivåer på dette? Et slags rankingsystem slik at de som gjør mye får mer ut av det enn de som gjør lite?
 

Santo

Active Member
/me kan være interessert i å delta i et slikt prosjekt, og vil gjerne ha mer informasjom om det foreligger.

Er forøvrig prosjektet rettet mot det norske markedet, eller internasjonalt?
 

picxx

Well-Known Member
Skal forsøke å svare på noen av spørsmålene her :)

Først av alt må jeg si det at dette kun er for å lodde stemningen, og ettersom jeg skal på en mnd. ferie i løpet av høsten blir det neppe noen oppstart før rett oppunder jul, eller også kanskje etter jul. (Wf prosjektet 2009 kanskje).

@Peterandrej : Det vil i mindre grad bli basert på en nettverksmodell i dette prosjektet, og satset mere på individuell linking og trafikkbygging, noe som vil tilsi at man ikke er avhengig av å vente på de som ikke følger opp, og kan fortsette uten at noe linkoppsett er gjort. På dette viset vil man kunne selv bestemme den "pacen" man vil legge seg på, og man velger selv ut de deltakerne man vil linke med.

@InVert : Når det gjelder serverkapasitet vil det være muligheter for å få sponset hosting. Ikke bare vil man få mulighet til sponset hosting, men også ha mulighet til å gratis bruke produkter fra f.eks. chameleonsubmitter.com. Så i bunn og grunn, om man ikke vil hoste alt selv, vil den eneste utgiften være domene(r).

@Msites Ltd : Ja, jeg har fremdeles inntekt fra disse nettverkene. Når det gjelder hvor lang tid det tok og hva dom var min innsats er det egentlig ikke viktig, da jeg ikke vil kjøre helt den samme modellen, men en modell som gir hver enkelt deltaker større frihet m.t.p. egeninnsats og hvem man ønsker å nettverke med.

@hyperion : Prosjektet vil være på engelsk. Selv om det vil ta noe lengre tid før man vil få se avkastning vil man ha utrolig mere ressurser å ta av og også ha mulighet for høyere inntjening over tid.

@brukernavn : Som jeg har nevnt over vil det bli lagt større vekt på individuell jobbing i dette prosjektet, og en vil da i stor grad bestemme både hvor mye man skal jobbe og hvilken jobb man skal prioritere.
 

Tonny Kluften

Administrator
Takk for god info som vanlig :)
Kan du ikke antyde veldig løst hvor mye man vil tjene vs hvor mye man jobber? For min del så er profit på under $50 per dag ikke så interessant hvis jeg må jobbe med det mer enn 1 time hver dag. Men jeg er klar over at i en oppstartfase tjener man så klart mindre.
Er det mye repeterende rutinearbeid (les dødskjedelig arbeid)?
 

Keanu

Geek
Jeg kan si meg interessert, om det ikke blir i løpet av sommeren. Da har jeg allerede alt for mye på planen. :)
 

Niclas

New Member
Rundt juletid passer fint, men jeg er litt sjokkert over at du skal ha ferie, du om noen burde jo vite at ekte webmastere ikke tar seg fri på den måten. ;)
 
Topp