Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF Rocker fett!!!

zapotek

Medlem
Faen hadde du snudd deg og vist de lekre damene buttonen din så hadde du ikke sitter her og skrevet dette nå, da hadde du vært hjem til dem omkranset i het elskov!
 

peterandrej

pensjonert moderator
"Frekt" ??

Er ikke det sånn bortimot 100% gay da? :D:D

Ja, særlig hvis man går hånd i hånd med en mann som heter Lars og som er kjæresten din lzm. DA er det skikkelig gay.

Forøvrig, jeg har drøssevis med rosa t-skjorter. Vaskemaskinen gjorde dem rosa helt magisk. Kjerringa mente det hadde noe med den røde genseren som også var oppi maskinen å gjøre, men det tror jeg ikke noe på.

Nei, det var nok magi.
 

picxx

Well-Known Member
Forøvrig, jeg har drøssevis med rosa t-skjorter. Vaskemaskinen gjorde dem rosa helt magisk. Kjerringa mente det hadde noe med den røde genseren som også var oppi maskinen å gjøre, men det tror jeg ikke noe på.

Nei, det var nok magi.

Var nok et hint dette... :p
 

Gaasehud

Medlem
Haha, synes rosafargen gjorde en stilig kontrast mot den ultraheftige button-en, jeg. ;) Det som var mer gay, var den lenka rundt halsen. :p

Uansett; hyggelig å se folk nyte sommeren - herlig tid! :D
 

Fredrik

Medlem
Skjønner at du ikke mente noe vondt picxx. Det jeg derimot syns du bør være ærlig på er at du egentlig sendte ut en uskyldig føler for å sjekke om jeg var gay da du egentlig har litt lyst på meg.

Lenka rundt halsen er fordi jeg forsøker å bli prospect i b-gjengen. Når man er blitt fullverdig medlem har man lov til å bruke 15 centimeters tykke fake gullkjeder (18 st. samtidig). Det er drømmen min.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Skjønner at du ikke mente noe vondt picxx. Det jeg derimot syns du bør være ærlig på er at du egentlig sendte ut en uskyldig føler for å sjekke om jeg var gay da du egentlig har litt lyst på meg.

Med den snacksy rosa stramme t-skjorta som bare sliter maks med å skjule de store svulmende musklene, samt det litt i overkant seksuelt ladede smykket som en slags rosin i smørøyet...

can you blame him..?
 
Topp