Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF solgt

Tonny Kluften

Administrator
WF er solgt.

Og den heldige kjøperen eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer meg :):):) Jeg har fulgt WF fra begynnelsen og har fått utrolig mye hjelp her så når forumet skulle selges var jeg ikke i tvil. Og Kenneth og de andre adm er fortsatt her slik at jeg ikke kjører forumet i grøfta :D

Jeg håper at alle medlemmer fortsetter å poste kvalitetsposter. Det er sjeldent å se et forum i dag som nesten ikke trenger å modereres. Men med så flinke og hyggelige folk som her på WF så er modereringen nede på et minimum. Herlig!!! Medlemmene her er enestående.

Har du forslag til WF om forbedringer eller samarbeid på noen måte så si ifra. Aktivt samarbeid med medlemmer er noe av målet med å drive WF.
 
Sist redigert:

Kassimaja

Geocacher
Gratulerer! Hvilke store planer har du?
 

Gaasehud

Medlem
Grattis, ser fram til en fin fortsettelse, Tonny. :) Tør jeg spørre hvor mye du måtte gi for det? ;)

Når du først spør etter tips så har jeg noen ganske konkrete:
- fikse margen rundt sida på forumet. Om du f.eks. går til hovedsida eller WF-bloggen går headeren og meny helt ut i kantene. Det gjør det ikke på forumet.
- gjøre en skikkelig oversettelse av forumet (det trengs, nå trykker jeg straks på "Go advanced" f.eks.
- rette opp skrivefeil, spesielt orddeling. Ingen kritikk til Kenneth, men det er ganske mange ord her som kunne stått sammen, om språket her er norsk (kanskje til og med slagordet?)
- *snufs* hvor ble kjære favicon av etter nedetiden for litt siden? ;)

Håper du får fikset på småting som dette, jeg hjelper gjerne til om det skulle være noe. Bare send PM. Lykke til! :)
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Det blir vel feil å si at alle er med videre da det første du gjorde var å fjerne meg som moderator!

Har også vært med fra starten, men synes forumet har tapt seg veldig i det "siste" og synes det er lite å hente her lenger. Det er i alle fall lenger mellom de verdifulle tingene...
 

Tonny Kluften

Administrator
Msites Ltd, det er nok ikke WF som har tapt seg, alt du har lest her finnes fortsatt og er søkbart via Google, jeg tipper heller at det er du som har blitt flinkere og ikke behøver så mye hjelp som før, og det er jo bra :) Og ikke alle moderatorer blir med videre, kun de som er aktive. Men som jeg sa så blir alle adm med videre.

Ellers takk for alle hyggelige gratulasjoner :)

Gratulerer! Hvilke store planer har du?

Den største planen er at webforumet skal bli et "oppslagsverk" for alle som driver med web i Norge. Jeg er selv lei av å søke på engelsk når jeg trenger hjelp og mener at WF til dels er og helt sikkert vil komme til å bli en fullgod erstatning for engelskspråklige forum. Og for å få til det trengs det hjelp og kunnskapsdeling fra alle som har mulighet. Og det trengs også at alle som lurer på noe starter en tråd og spør.

Jeg kommer til å opprette en Wordpresskategori og kanskje en generell bloggkategori. Andre forslag til kategorier?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Msites Ltd, det er nok ikke WF som har tapt seg, alt du har lest her finnes fortsatt og er søkbart via Google, jeg tipper heller at det er du som har blitt flinkere og ikke behøver så mye hjelp som før, og det er jo bra :) Og ikke alle moderatorer blir med videre, kun de som er aktive. Men som jeg sa så blir alle adm med videre.

Jo, jeg synes forumet har tapt seg - og det har vel ikke noe med hva som ligger av gamle saker her!?!

Et nettsted er jo ikke like bra som tidligere bare fordi at alt det gamle ligger der i arkivene...

Dette er et forum - ikke en wiki! Og, ting forandrer seg hele tiden derfor følger man med i et forum!
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Tror det vil bli bra med både Wordpress og Blogg kategori

Noe som kunne vært bra er en Ord bok hvor det står hva PPC betyr, med en forklaring..
holder med en liste går ann å bruke (eple+f) på mac/safari slik at nettleseren finner det man lurer på :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg skulle egentlig komme med denne kunngjøringen selv, men har vært så mye jobb i det siste at tok meg 8 dager uten epost (ja, jeg sjekket ikke epost en eneste gang og hadde heller ikke på mobilen) i Bali. Nå er jeg tilbake, men kommer ikke til å jobbe aktivt med WF lengre, annet en moderasjon. Kan jo endre seg i fortiden.

Har ikke så mye å si annet enn lykke til med WF til Tonny. Jeg har ikke hørt noe om de nye planene for WF selv, så venter i spenning like mye som andre her. Vi får krysse fingrene får at Tonny har mer tid og ressurser enn jeg har for øyeblikket! Ble lite tid på et prosjekt som WF siden det ikke drar inn nok penger for min del.

Jeg håper bare det ikke endrer forumet for mye..
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Lykke til med driften av Webforumet, Tonny. Jeg gleder meg til og se utviklingen fremover. :)
 

webpiken

Medlem
Gratulerer så mye, du med brukernavnet Tonny! Koz&klemz!

Angående manglende kategorier skulle jeg gjerne sett en kategori om å skrive for nett.

Dette er et felt jeg brenner for, og jeg synes det virker som om det generelt er lite fokus på tekst på mange mindre nettsteder.

Lykke til med driften, det blir spennende å følge med :)
 

muffins

Medlem
Gratulerer Tonny.. sikker på at du kommer til å gjøre en knall jobb med WF :)

Forslag til endringer må være det Kenneth snakket på i en tidligere tråd, redesign av WF, samt kjøre mer samme design på hele WF, både forside, bloggen, forumet osv. Sy alt litt sammen på en måte. Anyways, lykke til! ;)
 

Gaasehud

Medlem
Enig at det må kuttes ut litt "slarving". Bare tullprat er gøy for de som bedriver det, men ikke leserne eller de som kanskje ikke blir lesere lenger.

Også enig at kategoriene kan pusses opp litt, WP er mye omtalt og "Innholds kontroll" (feil orddeling igjen! :( ) er litt missvisende synes jeg. Om du vil ha hjelp med korrektur (ikke at jeg er noen ekspert, men jeg kan jo hvert fall finne de groveste feilene) er det bare å si i fra. :)

Støtter til slutt også design-sammen-syingen og ordoppslag-verktøyet.
 
Topp